דף הבית » יותר » מה יותר שמן מפיצה או פסטה?
2023-06-14 10:57:00+02:00

מה יותר שמן מפיצה או פסטה?

מה יותר שמן מפיצה או פסטה?

פיצה ופסטה הן שתיים מהמנות הפופולריות ביותר בעולם. הם טעימים, מנחמים וקלים להכנה. אבל לפעמים אתה רוצה משהו שיותר ממלא מסתם פיצה או פסטה. אם אתם מחפשים משהו שישאיר אתכם שבעים במשך שעות, הנה כמה אפשרויות טעימות ששמנות יותר מפיצה או פסטה.

תפוחי אדמה ממולאים

תפוחי אדמה ממולאים הם אופציה נהדרת אם אתם מחפשים משהו שימלא אתכם. הם קלים להכנה ואתם יכולים למלא אותם בכל מרכיבים שאתם אוהבים. נסו למלא אותם בגבינה, בייקון וירקות לארוחה טעימה וממלאת.

לזניה

לזניה היא מנה איטלקית קלאסית שבטוח תמלא אותך. הוא עשוי עם שכבות של פסטה, גבינה ורוטב. אתה יכול גם להוסיף ירקות, בשר או פירות ים כדי להפוך אותו למילוי יותר. לזניה היא אופציה נהדרת אם אתם מחפשים משהו שהוא גם ממלא וגם טעים.

צ'ילי

צ'ילי הוא מנה דשנה וממלאת שבטוח תשאיר אותך שבע שעות. הוא עשוי משעועית, עגבניות ותבלינים. אתה יכול גם להוסיף בשר, ירקות ומרכיבים אחרים כדי להפוך אותו למילוי יותר. צ'ילי הוא אופציה נהדרת אם אתם מחפשים משהו שהוא גם טעים וגם ממלא.

סיכום

אם אתם מחפשים משהו ממלא יותר מאשר פיצה או פסטה, יש הרבה אפשרויות טעימות. תפוחי אדמה ממולאים, לזניה וצ'ילי הם כולם אפשרויות נהדרות שישאירו אותך שבע שעות. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים משהו ממלא יותר מאשר פיצה או פסטה, נסו את אחת מהמנות הטעימות הללו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן