דף הבית » יותר » מה יותר נכון לומר גם או וגם
2023-06-27 12:32:00+02:00

מה יותר נכון לומר גם או וגם

מה ההבדל בין גם וגם?

המונחים "גם" ו"ו" משמשים לעתים קרובות לסירוגין באנגלית. אבל האם באמת יש הבדל ביניהם? הבה נסתכל. גם וגם וגם הם צירופי חיבור, כלומר הם מצטרפים יחד שתי מילים, ביטויים או פסוקים. לדוגמה, אתה יכול לומר "אכלתי גם את העוגה וגם את הגלידה" או "אכלתי את העוגה והגלידה". בשני המקרים, שני חלקי המשפט מחוברים זה לזה. ההבדל העיקרי בין שניהם לבין ו הוא ששניהם משמשים להתייחסות לשני דברים, בעוד ומשמשים להתייחסות ליותר משני דברים. לדוגמה, אם היית רוצה לומר שאכלת שלושה דברים, היית אומר "אכלתי את העוגה, הגלידה והעוגייה". כאן, שלושת הפריטים מחוברים יחדיו על ידי המילה "ו".

מתי להשתמש בשניהם

שניהם משמשים להתייחסות לשני דברים. לדוגמה, תוכל לומר "אני רוצה גם את העוגה וגם את הגלידה". כאן, שני הפריטים מחוברים יחד על ידי המילה "שניהם". אתה יכול גם להשתמש בשניהם כדי להדגיש שני דברים. לדוגמה, אתה יכול לומר "אני רוצה גם את העוגה וגם את הגלידה, לא רק את זה או את זה". כאן, המילה "שניהם" משמשת כדי להדגיש שאתה רוצה את שני הפריטים, לא רק אחד.

מתי להשתמש ו

ומשמש להתייחס ליותר משני דברים. לדוגמה, תוכל לומר "אני רוצה את העוגה, הגלידה והעוגייה". כאן, שלושת הפריטים מחוברים יחדיו על ידי המילה "ו". אתה יכול גם להשתמש ולהדגיש יותר משני דברים. לדוגמה, תוכל לומר "אני רוצה את העוגה, הגלידה והעוגייה, לא רק אחד או שניים מהם". כאן, המילה "ו" משמשת כדי להדגיש שאתה רוצה את כל שלושת הפריטים, לא רק אחד או שניים.

דוגמאות למשפטים גם וגם וגם במשפטים

הנה כמה דוגמאות גם וגם וגם במשפטים:-אכלתי גם את העוגה וגם את הגלידה.-אני רוצה גם את העוגה וגם את הגלידה.-קניתי את החולצה, המכנסיים והנעליים.-אני רוצה את החולצה, המכנסיים והנעליים, לא רק אחד או שניים מהם.

דעה אישית

לדעתי, גם וגם הן מילים שימושיות. שניהם משמשים לחיבור של שתי מילים, ביטויים או סעיפים או יותר יחד. ההבדל העיקרי הוא ששניהם משמשים להתייחסות לשני דברים, בעוד ומשמשים להתייחסות ליותר משני דברים. לדעת מתי להשתמש בכל אחת מהמילים הללו בצורה נכונה יכולה לעזור לך לבטא את עצמך בצורה ברורה ומדויקת באנגלית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן