דף הבית » יותר » מה יותר גרוע מתולעת בתפוח
2023-05-19 18:34:00+02:00

מה יותר גרוע מתולעת בתפוח

מה יותר גרוע מתולעת בתפוח?

זה עניין של סיוטים: אתה נוגס מתפוח עסיסי ומוצא בתוכו תולעת מתפתלת ומתפתלת. אבל מה יותר גרוע מתולעת בתפוח? האמת היא שיש כמה דברים שיכולים להיות אפילו יותר לא נעימים.

עובש

עובש היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתפוחים. זה יכול להתחיל בתור כתם לבן ולבן, אבל יכול להתפשט במהירות ולהפוך לבעיה גדולה יותר. עובש יכול להתפשט גם לתפוחים אחרים, ולכן חשוב לזרוק את כל התפוחים שיש עליהם עובש.

חומרי הדברה

חומרי הדברה משמשים בדרך כלל על תפוחים כדי להרחיק מזיקים ומחלות. למרבה הצער, חלק מחומרי ההדברה הללו עלולים להיות רעילים ועלולים לגרום לך לחלות אם אתה אוכל תפוח שרוסס איתם. חשוב לקנות תפוחים אורגניים אם רוצים להימנע מהדברה.

באגים

באגים יכולים להיות בעיה גם בתפוחים. מזיקים נפוצים כוללים כנימות, קרדית וחרקי אבנית. באגים אלה יכולים לגרום נזק לתפוח ולהפוך אותו לפחות מושך. אם אתה מוצא חרקים בתפוחים שלך, אתה צריך לזרוק אותם.

נרקב

ריקבון הוא תהליך של התפרקות של תפוח והופך רך ודייסתי. זה יכול להיגרם ממגוון דברים, כולל שינויי טמפרטורה, השקיית יתר או אפילו יותר מדי שמש. אם מצאתם תפוח שמתחיל להירקב, עדיף לזרוק אותו.

כיצד להימנע מתולעים, עובש, חומרי הדברה, חרקים וריקבון

הדרך הטובה ביותר להימנע מתולעים, עובש, חומרי הדברה, חרקים וריקבון היא לקנות תפוחים טריים ואורגניים. תפוחים אורגניים גדלים ללא שימוש בחומרי הדברה ודשנים סינתטיים, מה שאומר שיש להם פחות סיכוי לבעיות אלו. חשוב גם לבדוק את התפוחים לפני שקונים אותם, ולאחסן אותם במקום קריר ויבש. אם תמצאו תולעת בתפוח, חשוב לזרוק אותה. תולעים יכולות להפיץ מחלות ועלולות לגרום לך לחלות. כדאי גם לזרוק תפוחים שיש בהם עובש, חרקים או שמתחילים להירקב.

סיכום

תולעים בתפוחים יכולות להיות לא נעימות, אבל יש דברים אחרים שיכולים להיות אפילו יותר גרועים. עובש, חומרי הדברה, חרקים וריקבון יכולים להפוך תפוח לפחות מושך ואף לגרום לך לחלות. הדרך הטובה ביותר להימנע מבעיות אלו היא לקנות תפוחים טריים ואורגניים ולבדוק אותם לפני שקונים אותם. אם אתה מוצא תולעת, עובש, חרקים או נרקב, חשוב לזרוק את התפוח. למנוע את התולעת, החמצה האפורה, החרקים והרוטציה, חשוב למצוא תפוחים חדשים ואורגניים. אם מצאת תולעת, חומצה אפורה, חרקים או רוטציה, חשוב להשליך את התפוח. כדי לקבל מידע נוסף על הנושא, אפשר לבקר בויקיפדיה של ישראל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן