דף הבית » יותר » מה זה סרדינים או סלמון בריאים יותר?
2023-05-15 08:21:00+02:00

מה זה סרדינים או סלמון בריאים יותר?

ערך תזונתי של סרדינים וסלמון

סרדינים וסלמון הם שניהם דגים בריאים ומזינים להפליא. שניהם עשירים בחלבון, חומצות שומן אומגה 3 וחומרי תזונה חיוניים אחרים. שניהם דלים בקלוריות ובשומן. עם זאת, ישנם כמה הבדלים בין השניים. סרדינים הם מקור מצוין לויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין D, סידן וברזל. הם גם מקור מצוין לחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לסייע בהפחתת דלקת ולהגן מפני מחלות לב. סלמון הוא גם מקור מצוין לויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין D, סידן וברזל. הוא גם עשיר בחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהגן מפני מחלות לב. סלמון הוא גם מקור טוב לויטמין B12, שחשוב לתפקוד בריא של המוח ומערכת העצבים.

טבלה: ערך תזונתי של סרדינים וסלמון

מֵזִין סרדינים סלמון
חֶלְבּוֹן 19 גרם 20 גרם
שמן 5.5 גרם 7.5 גרם
קלוריות 125 150
חומצות שומן אומגה 3 1.2 גרם 1.7 גרם
ויטמין די 25% מה-RDI 20% מה-RDI
סִידָן 20% מה-RDI 25% מה-RDI
בַּרזֶל 15% מה-RDI 20% מה-RDI
ויטמין B12 25% מה-RDI 50% מה-RDI

יתרונות בריאותיים של סרדינים וסלמון

סרדינים וסלמון הם שניהם דגים בריאים ומזינים להפליא. שניהם עשירים בחלבון, חומצות שומן אומגה 3 וחומרי תזונה חיוניים אחרים. אכילת סרדינים וסלמון יכולה לספק יתרונות בריאותיים רבים. סרדינים הם מקור מצוין לחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לסייע בהפחתת דלקות ולהגן מפני מחלות לב. הם גם מקור טוב לויטמין D, שחשוב לבריאות העצמות והשיניים. בנוסף, סרדינים הם מקור טוב לסידן, שחשוב לעצמות ושיניים חזקות. סלמון הוא גם מקור מצוין לחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית דלקות ולהגן מפני מחלות לב. הוא גם מקור טוב לויטמין B12, שחשוב לתפקוד בריא של המוח ומערכת העצבים. בנוסף, סלמון הוא מקור טוב לסידן, שחשוב לעצמות ושיניים חזקות.

השוואת מחירים של סרדינים וסלמון

סרדינים וסלמון זמינים שניהם בחנויות מכולת ובשווקי דגים. מחיר הסרדינים והסלמון משתנה בהתאם לסוג וגודל הדג. בדרך כלל, סרדינים זולים יותר מסלמון. לדוגמה, קופסת סרדינים עולה בסביבות 10 ש"ח ואילו פילה סלמון עולה בסביבות ה-30 ש"ח.

דעה אישית

לדעתי, גם סרדינים וגם סלמון הם דגים בריאים ומזינים להפליא. שניהם עשירים בחלבון, חומצות שומן אומגה 3 וחומרי תזונה חיוניים אחרים. שניהם דלים בקלוריות ובשומן. עם זאת, אני חושב שסלמון הוא האופציה הבריאה יותר מכיוון שהוא מקור טוב לויטמין B12, שחשוב לתפקוד בריא של המוח ומערכת העצבים. בנוסף, סלמון הוא מקור טוב לסידן, שחשוב לעצמות ושיניים חזקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן