דף הבית » עשרת הגדולים » מה זה היקי ואיך עושים את זה?

מה זה היקי ואיך עושים את זה?

מה זה היקי ואיך עושים את זה?

מה זה היקי?

היקי, הידוע גם כנשיכת אהבה או סימן נשיקה, הוא סימן שנותר על העור לאחר שמישהו התנשק או נשקה. היקי נמצאים בדרך כלל על הצוואר, אך ניתן למצוא אותם גם על הזרועות, החזה ואזורים אחרים בגוף. היקי נגרמת על ידי שאיבה של העור, אשר גורמת לכלי הדם הקטנים מתחת לעור להתפוצץ. כתוצאה מכך נוצר סימן דמוי חבורה שיכול להימשך בין מספר ימים למספר שבועות.

איך נותנים להיקי?

מתן היקי הוא תהליך פשוט יחסית. ראשית, תצטרך למצוא אזור עור רך ורגיש. זה יכול להיות הצוואר, החזה או הזרוע הפנימית. לאחר שמצאתם את האזור, תצטרכו למצוץ אותו לכמה שניות. זה יגרום לעור להפוך לאדום ולמעט נפוח. אתה יכול גם להשתמש בשיניים כדי לתת היקי, אבל היזהרו לא לשבור את העור.

איך מסירים היקי?

הסרת היקי יכולה להיות קצת יותר קשה מאשר לתת אחד. הדרך הטובה ביותר להסיר היקי היא למרוח קומפרס קר על האזור למשך מספר דקות. זה יעזור להפחית את הנפיחות ושינוי הצבע. אתה יכול גם להשתמש בקומפרס חם כדי לעזור להגביר את זרימת הדם לאזור, מה שיכול לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

סיכונים של נתינה וקבלה של היקי

למרות שהיקי נחשבים בדרך כלל בלתי מזיקים, ישנם כמה סיכונים הקשורים בנתינה ובקבלה שלהם. לדוגמה, היקי יכול להיות כואב ויכול להשאיר חותם מתמשך על העור. בנוסף, היקי יכול להיות סימן למערכת יחסים לא בריאה, מכיוון שהם יכולים לשמש כדרך לשלוט או לתמרן מישהו.

דעה אישית

היקי יכול להיות דרך מהנה ושובבה להפגין חיבה, אבל חשוב להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בהם. אם אתם שוקלים לתת או לקבל היקי, חשוב לוודא ששני הצדדים מרגישים בנוח עם הרעיון. בנוסף, חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים ולנקוט צעדים כדי למזער אותם.

מצא מידע נוסף בוויקיפדיה

אם תרצה ללמוד עוד על hickeys, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . בנוסף, אתה יכול לצפות בסרטונים ב-YouTube כדי ללמוד עוד על איך לתת ולהסיר היקי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן