דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות כאשר העור שלך מתקלף לאחר השיזוף

מה לעשות כאשר העור שלך מתקלף לאחר השיזוף

מה לעשות כאשר העור שלך מתקלף לאחר השיזוף

מה גורם לעור להתקלף לאחר שיזוף?

כשאתה מבלה בשמש, העור שלך מייצר מלנין, פיגמנט שנותן לעור שלך את צבעו. זה מה שגורם לעור שלך להשתזף. עם זאת, כאשר העור שלך נחשף ליותר מדי שמש, הוא עלול להינזק. זה יכול לגרום לעור שלך להתקלף, וזה סימן לכוויות שמש. הסיבה השכיחה ביותר לקילוף העור לאחר שיזוף היא חשיפת יתר לשמש. זה יכול לקרות אם אתה מבלה יותר מדי זמן בשמש מבלי לנקוט באמצעי זהירות מתאימים, כגון לבישת קרם הגנה או ביגוד מגן.

כיצד למנוע קילוף עור לאחר שיזוף

הדרך הטובה ביותר למנוע קילוף עור לאחר השיזוף היא לנקוט באמצעי זהירות נאותים בעת בילוי בשמש. זה כולל לבישת קרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30, לבישת ביגוד מגן והימנעות מהשמש בחלק החם ביותר של היום. חשוב גם לשמור על לחות בזמן השמש. שתייה מרובה של מים יכולה לעזור לשמור על לחות העור ולמנוע ממנו להתייבש ולפגוע.

כיצד לטפל בפילינג עור לאחר שיזוף

אם העור שלך מתחיל להתקלף לאחר השיזוף, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לו להחלים. הראשון הוא לשמור על לחות העור שלך. זה יכול להיעשות על ידי מריחת קרם לחות על העור שלך מספר פעמים ביום. כמו כן, עליך להימנע מלברור בעור המתקלף, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנזק נוסף. במקום זאת, תן לעור להחלים באופן טבעי.

תעשה מקלחת קרירה

מקלחת קרירה יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת. זה יכול גם לעזור להסיר כל תאי עור מתים שעלולים לגרום לגירוי.

למרוח אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע עור שנשרף מהשמש. זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

השתמש בקרם הידרוקורטיזון

קרם הידרוקורטיזון יכול לעזור להפחית דלקת וגרד. זה גם יכול לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

טיפים לשמירה על עור בריא וזוהר

נקיטת אמצעי זהירות נאותים בעת בילוי בשמש היא הדרך הטובה ביותר לשמור על עור בריא וזוהר. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לעשות זאת:• ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30. • ללבוש ביגוד מגן, כגון כובע ומשקפי שמש. • הימנע מהשמש בחלק החם ביותר של היום. • הישארו לחות על ידי שתייה מרובה של מים.• מרחו קרם לחות על העור מספר פעמים ביום.• הימנע מלהתקלף בעור.• התקלח קריר לאחר בילוי בשמש.• מרחו אלוורה על עור שנשרף בשמש.• השתמש בקרם הידרוקורטיזון כדי להפחית את הדלקת והגירוד. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לעזור לשמור על עור בריא וזוהר. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף על טיפוח העור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן