דף הבית » יותר » מה בריא יותר, עוף או חזה עוף?
2023-05-03 22:40:00+02:00

מה בריא יותר, עוף או חזה עוף?

מה זה עוף?

תרנגולת היא סוג של ציפור מבויתת שנמצאת בדרך כלל בהרבה משקי בית. מדובר בחיית עופות המשמשת למאכל ולמוצרים אחרים. תרנגולות גדלות בדרך כלל בגלל הבשר והביצים שלהן, אם כי יש להן גם שימושים אחרים כמו שמירה כחיות מחמד או שימוש לנוצות שלהן. תרנגולות הן מקור לחלבון, ויטמינים ומינרלים ומהווים חלק חשוב מתזונה בריאה.

מהו חזה עוף?

חזה עוף הוא נתח בשר מחזה עוף. זהו נתח בשר רזה שהוא בדרך כלל ללא עצמות וללא עור. חזה עוף הוא מקור טוב לחלבון, ויטמינים ומינרלים ומהווים חלק חשוב מתזונה בריאה. ניתן לבשל חזה עוף במגוון דרכים, כולל אפייה, צלייה והקפצה.

השוואה תזונתית של עוף שלם וחזה עוף

מֵזִין עוף שלם חזה עוף
קלוריות 225 165
חלבון (ג) 20.6 31.2
שומן (ג) 16 3.6
פחמימה (ג) 0 0
נתרן (מ"ג) 77 71

היתרונות והחסרונות של אכילת עוף שלם לעומת חזה עוף

לאכילת עוף שלם יש כמה יתרונות על פני אכילת חזה עוף. עוף שלם הוא חסכוני יותר, מכיוון שהוא בדרך כלל עולה פחות לקילוגרם מאשר חזה עוף. גם תרנגולות שלמות נוטות להיות יותר טעימות ועסיסיות מחזה עוף. בנוסף, עוף שלם הוא מקור תזונה שלם יותר מחזה עוף, שכן הוא מכיל עצמות, המהוות מקור לסידן, ועור, שעשיר בשומן. מצד שני, לאכילת חזה עוף יש כמה יתרונות על אכילת עוף שלם. חזה עוף הוא בדרך כלל נמוך יותר בשומן ובקלוריות מאשר עוף שלם, מה שהופך אותם לבחירה בריאה יותר עבור אלה שצופים במשקלם. חזה עוף גם רזה ונימוח יותר מעוף שלם, מה שהופך אותם לקלים יותר לבישול. בנוסף, חזה עוף הוא מקור טוב לחלבון, ויטמינים ומינרלים.

מה בריא יותר, עוף או חזה עוף?

כשזה מגיע לבחירה מה בריא יותר, עוף או חזה עוף, זה באמת תלוי בצרכים ובמטרות התזונתיות האישיות שלך. אם אתם מחפשים אפשרות רזה יותר ופחות קלוריות, אז חזה עוף הוא הבחירה הטובה יותר. עם זאת, אם אתם מחפשים מקור תזונה שלם יותר, אז עוף שלם הוא האפשרות הטובה יותר. בסופו של דבר, גם עוף שלם וגם חזה עוף יכולים להיות חלק מתזונה בריאה. שניהם מספקים ויטמינים, מינרלים וחלבונים חיוניים שחשובים לבריאות טובה. המפתח הוא לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לצרכים ולמטרות התזונתיות האישיות שלך. למידע נוסף על הערך התזונתי של עוף, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן