דף הבית » יותר » מה בריא יותר: גבינה לבנה או גבינת קוטג'?
2023-05-14 01:46:00+02:00

מה בריא יותר: גבינה לבנה או גבינת קוטג'?

מבוא לגבינה לבנה וגבינת קוטג'

גבינה היא מוצר חלב פופולרי שנהנה ממנו ברחבי העולם. הוא מגיע במגוון צורות וטעמים, ומהווה מקור נהדר לחלבון וסידן. גבינה לבנה וגבינת קוטג' הם שני סוגי גבינה נפוצים המשמשים לרוב במתכונים וכתוספת למנות. אבל איזה מהם בריא יותר עבורך? בואו נסתכל על עובדות התזונה של גבינה לבנה וגבינת קוטג' כדי לגלות.

עובדות תזונה לגבינה לבנה

גבינה לבנה היא סוג של גבינה העשויה מחלב פרה. זוהי גבינה רכה למחצה עם טעם עדין, והיא משמשת לרוב כתוספת למנות או כמרכיב במתכונים. גבינה לבנה היא מקור טוב לחלבון, סידן וזרחן. מנה של 100 גרם של גבינה לבנה מכילה כ-20 גרם חלבון, 350 מיליגרם סידן ו-200 מיליגרם זרחן. הוא מכיל גם כמות טובה של שומן, עם כ-10 גרם למנה.

עובדות תזונתיות לגבינת קוטג'

גבינת קוטג' היא סוג של גבינה העשויה מחלב פרה. זוהי גבינה רכה עם טעם עדין, והיא משמשת לרוב כתוספת למנות או כמרכיב במתכונים. גבינת קוטג' היא מקור טוב לחלבון, סידן וזרחן. מנה של 100 גרם גבינת קוטג' מכילה כ-12 גרם חלבון, 350 מיליגרם סידן ו-200 מיליגרם זרחן. הוא מכיל גם כמות טובה של שומן, עם כ-4 גרם למנה.

איזו גבינה בריאה יותר?

כשזה מגיע לאיזו גבינה בריאה יותר, זה באמת תלוי בצרכים התזונתיים וההעדפות האישיות שלך. גבינה לבנה מכילה יותר שומן וחלבון מאשר גבינת קוטג', כך שאם אתם מחפשים גבינה עם יותר חלבון ושומן, אז גבינה לבנה היא הבחירה הטובה ביותר. מצד שני, אם אתם מחפשים גבינה דלת שומן וקלוריות, אז גבינת קוטג' היא הבחירה הטובה ביותר.

סיכום

גבינה לבנה וגבינת קוטג' הן שתי אפשרויות בריאות להוספה לתזונה שלך. גבינה לבנה מכילה יותר שומן וחלבון מאשר גבינת קוטג', כך שאם אתם מחפשים גבינה בעלת יותר חלבון ושומן, אז גבינה לבנה היא הבחירה הטובה ביותר. מצד שני, אם אתם מחפשים גבינה דלת שומן וקלוריות, אז גבינת קוטג' היא הבחירה הטובה ביותר. בסופו של דבר, הבחירה תלויה בך ובצרכים התזונתיים שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן