דף הבית » לא להאמין » מה אתה עושה בבנות 2 על 2?

מה אתה עושה בבנות 2 על 2?

מה אתה עושה בבנות 2 על 2?

מה זה בנות 2 על 2?

בנות 2 על 2 הוא משחק פופולרי שמשחקים בו ילדים בכל הגילאים. המשחק פשוט וקל ללמידה, וניתן לשחק בו במגוון דרכים. מטרת המשחק היא לגרום לשתי בנות לעמוד זו לצד זו, זו מול זו. שתי הבנות יכולות להיות בכל גיל, והן יכולות להיות מכל רקע. המשחק מתחיל כששתי בנות עומדות זו לצד זו, זו מול זו. לאחר מכן סופרות שתי הבנות בתורות עד שתיים. הילדה הראשונה אומרת "אחת" והילדה השנייה אומרת "שתיים". ואז, הילדה הראשונה אומרת "שתיים" והילדה השנייה אומרת "אחת". זה נמשך עד שאחת הבנות מגיעה לשתיים. הילדה שמגיעה ראשונה לשניים היא המנצחת.

איך לשחק בנות 2 על 2

קל ללמוד את המשחק וניתן לשחק בו עם שני שחקנים או יותר. כדי להתחיל את המשחק, שתי בנות עומדות זו לצד זו, זו מול זו. לאחר מכן סופרות שתי הבנות בתורות עד שתיים. הילדה הראשונה אומרת "אחת" והילדה השנייה אומרת "שתיים". ואז, הילדה הראשונה אומרת "שתיים" והילדה השנייה אומרת "אחת". זה נמשך עד שאחת הבנות מגיעה לשתיים. הבחורה שמגיעה ראשונה לשניים היא המנצחת. לאחר שהמשחק מסתיים, שתי הבנות יכולות להחליף מקומות וניתן לשחק את המשחק שוב. זה יכול להיעשות כמה פעמים שתרצה.

וריאציות של 2 על 2 בנות

ישנן מספר וריאציות של בנות 2 על 2 שניתן לשחק בהן. וריאציה אחת היא לתת לשתי הבנות לעמוד במעגל ולספור בתורות עד שתיים. וריאציה נוספת היא לאפשר לשתי הבנות לעמוד בתור ולספור עד שתיים. ניתן לשחק בווריאציה זו עם שלושה שחקנים או יותר.

חוקים של 2 על 2 בנות

הכללים של בנות 2 על 2 הם פשוטים. שתי הבנות חייבות לעמוד זו לצד זו, זו מול זו. לאחר מכן סופרות שתי הבנות בתורות עד שתיים. הילדה הראשונה אומרת "אחת" והילדה השנייה אומרת "שתיים". ואז, הילדה הראשונה אומרת "שתיים" והילדה השנייה אומרת "אחת". זה נמשך עד שאחת הבנות מגיעה לשתיים. הילדה שמגיעה ראשונה לשניים היא המנצחת.

טיפים למשחק 2 על 2 בנות

כשמשחקים בנות 2 על 2, חשוב לזכור שהמשחק יהיה מהנה וקליל. חשוב גם לזכור לשמור על משחק הוגן ולכבד את השחקנים האחרים. חשוב גם לזכור לשמור על בטיחות המשחק. אם המשחק משוחק בחוץ, חשוב לוודא שהאזור בטוח ונקי ממפגעים. לבסוף, חשוב לזכור ליהנות. בנות 2 על 2 הוא משחק נהדר שילדים בכל הגילאים יכולים ליהנות ממנו. למידע נוסף על המשחק, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן