דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן יכול לצאת חלב שאוב?
2023-03-29 15:20:00+02:00

כמה זמן יכול לצאת חלב שאוב?

מהו חלב שאוב?

חלב שאוב הוא חלב שהוצא מהשד ונשמר לשימוש מאוחר יותר. זה נעשה בדרך כלל על ידי אם מניקה שאינה מסוגלת להניק את תינוקה ישירות. ניתן לאחסן חלב שאוב בבקבוקים, שקיות או מיכלים אחרים ולהשתמש בהם להאכלת התינוק במועד מאוחר יותר.

כמה זמן יכול לצאת חלב שאוב?

כלל האצבע הוא שניתן להשאיר חלב שאוב בטמפרטורת החדר עד ארבע שעות. לאחר ארבע שעות יש לזרוק את החלב. אם החלב נשמר במקרר, ניתן לשמור אותו עד שמונה ימים. אם החלב נשמר במקפיא, ניתן לשמור אותו עד שישה חודשים.

שיקולי בטיחות

חשוב לציין שהבטיחות בהשארת חלב שאוב בחוץ לפרקי זמן ממושכים אינה מבוססת היטב. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה שלא להשאיר חלב שאוב יותר משעתיים. אם החלב נשאר בחוץ יותר משעתיים, יש לזרוק אותו.

אחסון חלב שאוב

בעת אחסון חלב שאוב, חשוב להקפיד על ההנחיות לאחסון נכון. יש לאחסן חלב בכלי נקי ואטום. יש לסמן את המיכל עם תאריך יציאת החלב. חלב יש לאחסן בחלק האחורי של המקרר או המקפיא, הרחק מהדלת.

שימוש בחלב שאוב

בעת שימוש בחלב שאוב, חשוב להקפיד על ההנחיות לשימוש נכון. יש להשתמש בחלב תוך שעתיים מרגע היציאה מהמקרר או המקפיא. אם החלב הושאר בחוץ בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים, יש לזרוק אותו. אין להקפיא מחדש חלב לאחר הפשרתו.

סיכום

חלב שאוב יכול להיות דרך מצוינת עבור אמהות מניקות לספק לתינוקות שלהן חלב אם כאשר הם אינם מסוגלים להניק ישירות. עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההנחיות לאחסון ושימוש נכון בחלב שאוב כדי להבטיח את שלומו של התינוק. חלב שאוב אין להשאיר בחוץ יותר מארבע שעות ויש לזרוק אותו אם נותר בחוץ יותר משעתיים. למידע נוסף על הבטיחות של חלב שאוב, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן