דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן חלב שאוב יכול להיות במקרר?
2023-03-28 12:42:00+02:00

כמה זמן חלב שאוב יכול להיות במקרר?

מהו חלב שאוב?

חלב שאוב הוא חלב אם שהוצא מהשד ואוחסן במיכל. זוהי דרך נוחה לאמהות להאכיל את התינוקות שלהן כאשר הם אינם מסוגלים להניק ישירות. חלב שאוב ניתן לאחסן במקרר או במקפיא לשימוש מאוחר יותר.

כמה זמן ניתן לשמור חלב שאוב במקרר?

חלב שאוב יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. חשוב לאחסן את החלב בכלי אטום ולתייג אותו בתאריך שבו התבטא. כמו כן, חשוב לאחסן את החלב בחלק האחורי של המקרר, שם הטמפרטורה עקבית ביותר.

איך לדעת אם חלב שאוב התקלקל

חשוב לבדוק את החלב לפני האכלת תינוקך. אם לחלב יש ריח או טעם חמצמץ, הוא התקלקל ויש לזרוק אותו. אם לחלב יש גוון צהבהב, ייתכן שהוא מתחיל להתקלקל ויש לזרוק אותו.

טיפים לאחסון חלב שאוב בצורה בטוחה

  • שומרים את החלב בכלי אטום.
  • סמן את המיכל בתאריך שבו הוא הובע.
  • אחסן את החלב בחלק האחורי של המקרר, היכן שהטמפרטורה עקבית ביותר.
  • בדוק את החלב לפני האכלתו לתינוקך.
  • זורקים את החלב אם יש לו ריח או טעם חמצמץ.
  • זורקים את החלב אם יש לו גוון צהבהב.

חלב שאוב הוא דרך נוחה לאמהות להאכיל את התינוקות שלהן כאשר הם אינם מסוגלים להניק ישירות. חשוב לאחסן את החלב בכלי אטום ולתייג אותו בתאריך שבו התבטא. חלב שאוב יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. כמו כן, חשוב לאחסן את החלב בחלק האחורי של המקרר, שם הטמפרטורה עקבית ביותר. חשוב לבדוק את החלב לפני האכלת תינוקך. אם לחלב יש ריח או טעם חמצמץ, הוא התקלקל ויש לזרוק אותו. אם לחלב יש גוון צהבהב, ייתכן שהוא מתחיל להתקלקל ויש לזרוק אותו.

טבלת אחסון חלב שאוב

שיטת אחסון מגבלת זמן
מְקָרֵר עד 5 ימים
מַקפִּיא עד 6 חודשים

חלב שאוב יכול גם להישמר במקפיא עד שישה חודשים. חשוב לאחסן את החלב בכלי אטום ולתייג אותו בתאריך שבו התבטא. כמו כן, חשוב לאחסן את החלב בחלק האחורי של המקפיא, שם הטמפרטורה עקבית ביותר. בהפשרת חלב קפוא חשוב להפשיר אותו במקרר או בקערת מים חמימים. אין להפשיר את החלב במיקרוגל, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנקודות חמות שעלולות לשרוף את הפה של תינוקך. בעת האכלת תינוקך בחלב שאוב, חשוב להשתמש בבקבוקים נקיים ובפטמות. חשוב גם להשליך כל חלב שנשאר בבקבוק לאחר האכלה. זאת על מנת למנוע מחיידקים לגדול בחלב. חלב שאוב הוא דרך נוחה לאמהות להאכיל את תינוקותיהן כאשר הם אינם מסוגלים להניק ישירות. חשוב לאחסן נכון את החלב ולהשליך כל חלב שהתקלקל. למידע נוסף על אחסון חלב שאוב בצורה בטוחה, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן