דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?
2023-03-26 15:52:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

מה זה חומוס?

חומוס, המכונה גם שעועית גרבנזו, היא סוג של קטניות הפופולריות במטבחים רבים ברחבי העולם. הם עשירים בחלבון ובסיבים, ומהווים מקור מצוין לויטמינים ומינרלים. ניתן לאכול חומוס נא, מבושל או משומר.

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

חומוס מבושל יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. לאחסון גרגירי חומוס מבושל, מניחים אותם בכלי אטום ומאחסנים במקרר. חשוב לוודא שהחומוס מתקרר לחלוטין לפני האחסון במקרר.

טיפים לאחסון חומוס מבושל

  • מוודאים שהחומוס מקורר לחלוטין לפני אחסון במקרר.
  • אחסן חומוס מבושל בכלי אטום.
  • סמן את המיכל בתאריך שבו בושלו החומוס.
  • השתמשו בחומוס מבושל בתוך חמישה ימים מהבישול.

איך לדעת אם חומוס מבושל התקלקל

לחומוס מבושל שהתקלקל יהיה ריח חמצמץ ועלול להיות בעל מרקם רירי. אם גרגירי החומוס נשמרו במקרר יותר מחמישה ימים, עדיף לזרוק אותם.

שימוש לחומוס מבושל

חומוס מבושל יכול לשמש במגוון מנות. ניתן להוסיף אותם לסלטים, מרקים, תבשילים וקארי. ניתן גם למעוך אותם ולהשתמש בהם כממרח או מטבל. חומוס מבושל אפשר גם לצלות ולהשתמש בו כחטיף פריך.

סיכום

חומוס מבושל יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. לאחסון גרגירי חומוס מבושל, מניחים אותם בכלי אטום ומאחסנים במקרר. חשוב לוודא שהחומוס מתקרר לחלוטין לפני האחסון במקרר. לחומוס מבושל שהתקלקל יהיה ריח חמצמץ ועלול להיות בעל מרקם רירי. אם גרגירי החומוס נשמרו במקרר יותר מחמישה ימים, עדיף לזרוק אותם. חומוס מבושל יכול לשמש במגוון מנות. כדי ללמוד עוד על בישול עם חומוס, עיין בסרטון YouTube זה לכמה מתכונים נהדרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן