דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?
2023-05-10 06:08:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

מה זה חומוס?

חומוס הוא מטבל מזרח תיכוני פופולרי העשוי מחומוס מבושל, מעוך, מעורבב עם טחינה, שמן זית, מיץ לימון, שום ומלח. זהו מקור נהדר לחלבון וסיבים, והוא מוגש לעתים קרובות כמתאבן או חטיף. חומוס הוא גם תוספת נהדרת לכריכים, סלטים ועטיפות.

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

חומוס מבושל יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. חשוב לאחסן אותו בכלי אטום ולוודא שהוא מכוסה לגמרי במכסה או בניילון. זה יעזור לשמור על טריותו ולמנוע ממנו להתייבש.

איך לדעת מתי חומוס מבושל התקלקל

אם החומוס נשמר במקרר יותר מחמישה ימים, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול. הסימן הברור ביותר הוא שינוי בצבע או במרקם. אם החומוס השתנה או בעל מרקם רירי, יש לזרוק אותו. בנוסף, אם לחומוס יש ריח לא נעים או טעם לא נעים, יש לזרוק אותו.

טיפים לאחסון חומוס מבושל

כשמאחסנים חומוס מבושל במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריותו ולמנוע ממנו להתייבש. בנוסף, חשוב לוודא שהחומוס מכוסה לחלוטין במכסה או בניילון נצמד.

טיפים לחימום חוזר של חומוס מבושל

חומוס מבושל ניתן לחמם מחדש במיקרוגל או על הכיריים. לחימום חוזר במיקרוגל, מניחים את החומוס בכלי המתאים למיקרוגל ומחממים ל-30 שניות, תוך ערבוב בין לבין, עד שהוא מתחמם. כדי לחמם על הכיריים, מניחים את החומוס בסיר על אש בינונית-נמוכה ומערבבים עד שהוא מתחמם.

טיפים להקפאת חומוס מבושל

חומוס מבושל ניתן להקפיא עד שלושה חודשים. להקפאה מניחים את החומוס בכלי אטום או בשקית מקפיא ומאחסנים במקפיא. כשמוכן לשימוש, מפשירים את החומוס במקרר למשך הלילה.

סיכום

חומוס מבושל יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. חשוב לאחסן אותו בכלי אטום ולוודא שהוא מכוסה לגמרי במכסה או בניילון. בנוסף, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול לפני הצריכה. חומוס מבושל ניתן גם לחמם מחדש במיקרוגל או על הכיריים ולהקפיא עד שלושה חודשים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן