דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אחרי החזרת עוברים אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?
2023-05-11 06:44:00+02:00

כמה זמן אחרי החזרת עוברים אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?

מהי החזרת עוברים?

החזרת עוברים היא הליך המשמש בהפריה חוץ גופית (IVF) לאיסוף ביציות מהשחלות של אישה. במהלך ההליך, רופא משתמש במחט כדי לחלץ ביציות מהשחלות של האישה. לאחר מכן הביציות מופרות במעבדה והעוברים המתקבלים מועברים לרחם האישה.

כמה זמן אחרי החזרת עוברים אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג הליך הפריה חוץ גופית בה נעשה שימוש. אם האישה עברה מחזור IVF טרי, אז היא יכולה לעשות בדיקת הריון ביתית כשבועיים לאחר העברת העובר. אם האישה עברה העברת עוברים קפואים, היא יכולה לעשות בדיקת הריון ביתית כשבוע לאחר העברת העובר.

למה לצפות מהתוצאות

בדיקת הריון ביתית תגלה את נוכחות ההורמון hCG (גונדוטרופין כוריוני אנושי) בשתן של האישה. אם הבדיקה חיובית, אז זה אומר שהאישה בהריון. אם הבדיקה שלילית, אז זה אומר שהאישה לא בהריון. חשוב לציין שתוצאה שלילית אינה אומרת בהכרח שהאישה אינה בהריון. ייתכן שהאישה בהריון אך הבדיקה לא הייתה רגישה מספיק כדי לזהות את הורמון ה-hCG.

תשובות ושאלות

ש: כמה זמן לאחר החזרת העובר אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?

ת: אם האישה עברה מחזור IVF טרי, אז היא יכולה לעשות בדיקת הריון ביתית כשבועיים לאחר העברת העובר. אם האישה עברה העברת עוברים קפואים, היא יכולה לעשות בדיקת הריון ביתית כשבוע לאחר העברת העובר.

ש: למה לצפות מהתוצאות?

ת: בדיקת הריון ביתית תגלה את נוכחות ההורמון hCG (גונדוטרופין כוריוני אנושי) בשתן של האישה. אם הבדיקה חיובית, אז זה אומר שהאישה בהריון. אם הבדיקה שלילית, אז זה אומר שהאישה לא בהריון. חשוב לציין שתוצאה שלילית אינה אומרת בהכרח שהאישה אינה בהריון. ייתכן שהאישה בהריון אך הבדיקה לא הייתה רגישה מספיק כדי לזהות את הורמון ה-hCG.

סיכום

התשובה לשאלה "כמה זמן לאחר החזרת העובר אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?" תלוי בסוג הליך הפריה חוץ גופית שבו נעשה שימוש. אם האישה עברה מחזור IVF טרי, אז היא יכולה לעשות בדיקת הריון ביתית כשבועיים לאחר העברת העובר. אם האישה עברה העברת עוברים קפואים, היא יכולה לעשות בדיקת הריון ביתית כשבוע לאחר העברת העובר. בדיקת הריון ביתית תגלה את נוכחות ההורמון hCG (גונדוטרופין כוריוני אנושי) בשתן של האישה. אם הבדיקה חיובית, אז זה אומר שהאישה בהריון. אם הבדיקה שלילית, אז זה אומר שהאישה לא בהריון. חשוב לציין שתוצאה שלילית אינה אומרת בהכרח שהאישה אינה בהריון. ייתכן שהאישה בהריון אך הבדיקה לא הייתה רגישה מספיק כדי לזהות את הורמון ה-hCG.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן