דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות בפאפוס, קפריסין?
מה לעשות בפאפוס, קפריסין?

מה לעשות בפאפוס, קפריסין?

בקר בקברי המלכים

קברי המלכים הוא אתר ארכיאולוגי הממוקם בצפון מערב פאפוס. הנקרופוליס העתיק הזה מתוארך למאה ה-4 לפני הספירה והוא מורכב מקברים תת-קרקעיים שנחצבו בסלע מוצק. על פי החשד, הקברים שימשו את השליטים התלמיים ובני משפחותיהם. המבקרים יכולים לחקור את הקברים וללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האזור.

נושאים קשורים:

 

חקור את הפארק הארכיאולוגי של פאפוס

הפארק הארכיאולוגי של פאפוס הוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו והוא ביתם של מספר מונומנטים וחורבות עתיקות. הפארק מחולק לשני חלקים, החלק העליון והתחתון, והמבקרים יכולים לחקור את חורבות העיר העתיקה, כולל האגורה, האודיאון ומקדש אפרודיטה. הפארק כולל גם מוזיאון ועוד מספר אטרקציות.

לך לחוף

פאפוס היא ביתם של כמה מהחופים המדהימים ביותר בקפריסין. החופים מושלמים לשחייה, שיזוף ופעילויות אחרות כמו גלישת רוח וקיאקים. החוף הפופולרי ביותר הוא Coral Bay, שנמצא במערב העיר וידוע במים הצלולים שלו. חופים פופולריים נוספים כוללים את חוף לאצ’י, מפרץ לארה וחוף אפרודיטה.

בקר בטירת פאפוס

טירת פאפוס היא ביצור מימי הביניים הממוקם בלב העיר. הטירה נבנתה על ידי הלוסינאנים במאה ה-13 ושימשה כמבנה הגנה נגד העות’מאנים. כיום, הטירה פתוחה לקהל המבקרים יכולים לחקור את ההריסות וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

חקור את הפסיפסים של פאפוס

הפסיפסים של פאפוס הם סדרה של פסיפסים עתיקים הממוקמים בעיר. הפסיפסים מתוארכים למאה ה-4 לפני הספירה ומתארים סצנות מהמיתולוגיה היוונית. הפסיפסים הם מהשמורים ביותר בעולם והם אתר חובה לכל מבקר בפאפוס.

צא לקניות בפאפוס

פאפוס היא מקום נהדר לעשות בו שופינג והעיר היא ביתם של מספר שווקים, חנויות ובוטיקים. אזורי הקניות הפופולריים ביותר הם שוק קאטו פאפוס ושוק הנמל של פאפוס. כאן, המבקרים יכולים למצוא מגוון של מזכרות, בגדים ופריטים אחרים.

חווה את חיי הלילה בפאפוס

פאפוס ידועה בחיי הלילה התוססים שלה והעיר היא ביתם של מספר ברים, מועדונים ופאבים. האזור הפופולרי ביותר לחיי לילה הוא אזור קאטו פאפוס, בו נמצאים מספר ברים ומועדונים. כאן, המבקרים יכולים ליהנות ממגוון של מוזיקה, משקאות ובידור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן