דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות באילת 11-14.7.2019

מה לעשות באילת 11-14.7.2019

מה לעשות באילת 11-14.7.2019

מה לעשות באילת 11-14.7.2019

אילת היא יעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. עם החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים ושפע הפעילויות שלה, יש משהו לכל אחד בעיר הזו. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה עמוסת אקשן, הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות באילת 11-14.7.2019.

בקרו בפארק המצפה התת ימי

פארק המצפה התת ימי הוא אתר חובה לכל מי שמבקר באילת. הפארק הייחודי הזה הוא ביתם של מגוון של חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים ודגים צבעוניים. מבקרים יכולים לצאת לסיור בסירה עם תחתית זכוכית כדי להתבונן מקרוב ביצורים מתחת לפני השטח. הפארק מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים.

חקור את הים האדום

הים האדום הוא אחד מגופי המים היפים בעולם. עם המים הצלולים ושוניות האלמוגים התוססות, אין זה פלא מדוע זהו יעד פופולרי עבור צוללנים ושנורקלים. המבקרים יכולים לקחת סיור בסירה כדי לחקור את האזור או לשכור קיאק או גלשן משוטים כדי להתבונן מקרוב על החיים הימיים.

צא לקניות בעיר העתיקה

העיר העתיקה של אילת היא מקום נהדר לחקור ולעשות קניות. אזור זה מלא בבוטיקים ייחודיים, חנויות מזכרות וגלריות לאמנות. המבקרים יכולים למצוא הכל, מתכשיטים בעבודת יד ועד ליצירה ישראלית מסורתית. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה ליהנות מארוחה או כוס קפה.

להירגע על החוף

אילת היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם. המבקרים יכולים לבלות את היום ברביצה על החול או לטבול במים החמים של הים האדום. יש גם שפע של פעילויות חוף ליהנות, כגון כדורעף חופים, גלישת רוח, וקייטבורד.

צא לטיול ג'יפים

למי שמחפש הרפתקה, טיול ג'יפים הוא הדרך המושלמת לחקור את האזור. המבקרים יכולים לערוך סיור מודרך במדבר ולחקור את הנוף המדהים של האזור. הסיור כולל גם עצירות בכפרים בדואים וחורבות עתיקות.

בקר בריף הדולפינים

ריף הדולפינים הוא אטרקציה פופולרית באילת. המבקרים יכולים לצאת לסיור בסירה כדי להתבונן מקרוב בדולפינים ובחיים ימיים אחרים. השונית מציעה גם מגוון תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים.

צא לספארי במדבר

לחוויה ייחודית באמת, המבקרים יכולים לצאת לספארי מדברי. סיור זה לוקח את המבקרים במדבר על טרקטורון או ג'יפ וכולל עצירות בכפרים בדואים וחורבות עתיקות. המבקרים יכולים ליהנות גם מארוחת ערב בדואית מסורתית ולצפות בשקיעה מעל המדבר.

חקור את השווקים המקומיים

אילת היא ביתם של מגוון שווקים ובזארים. המבקרים יכולים למצוא הכל, החל מתוצרת טרייה וכלה בעבודת יד. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה ליהנות מארוחה או כוס קפה.

צא לסיור בסירה

סיור בסירה הוא דרך מצוינת לחקור את האזור ולהתבונן מקרוב בנוף המדהים. המבקרים יכולים לצאת לסיור בים האדום או לחקור את האיים הסמוכים. יש גם שפע של פעילויות ליהנות, כגון דיג, שנורקלינג ושחייה. לא משנה מה אתם מחפשים, באילת יש משהו לכל אחד. מרגיעה על החוף ועד חקר המדבר, יש שפע של פעילויות ליהנות מהן 11-14.7.2019. אז למה אתה מחכה? ארזו מזוודות וצאו לאילת לחוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף על מה לעשות באילת 11-14.7.2019,בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן