דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות בפאפוס בחורף?
מה לעשות בפאפוס בחורף?

מה לעשות בפאפוס בחורף?

חקור את האתרים ההיסטוריים של פאפוס

פאפוס היא יעד מצוין לחופשות חורף. זוהי עיר עם היסטוריה ארוכה, ויש הרבה אתרים היסטוריים שאפשר לחקור. המפורסם שבהם הוא קברי המלכים, נקרופוליס עתיק שראשיתו במאה ה-4 לפני הספירה. אתרים היסטוריים נוספים שכדאי לבקר בהם כוללים את הפארק הארכיאולוגי של פאפוס, טירת פאפוס והאודיאון של פאפוס.

ללכת לבקר באתרים

פאפוס היא עיר יפהפיה, ויש הרבה אתרים לראות. בעיר שוכנות מספר כנסיות, ביניהן כנסיית Panagia Chrysopolitissa וכנסיית אגיוס גאורגיוס. יש גם מספר מוזיאונים, כמו המוזיאון הארכיאולוגי של מחוז פאפוס והמוזיאון האתנוגרפי של פאפוס.

תהנה מהחופים

בפאפוס יש כמה מהחופים הטובים ביותר בקפריסין, והם מושלמים לחופשת חורף. החוף הפופולרי ביותר הוא Coral Bay, שיש בו חול זהוב ומים צלולים. חופים נוספים שכדאי לבקר בהם כוללים את חוף לאצ'י, שבו יש מספר פעילויות ספורט מים, וחוף פצ'יאמוס, המושלם לשחייה ולשיזוף.

לך לקניות

פאפוס היא מקום נהדר לעשות בו קניות, ויש הרבה חנויות ושווקים שאפשר לחקור. אזורי הקניות הפופולריים ביותר הם שוק קאטו פאפוס, שוק העיר העתיקה של פאפוס וקניון קינגס אווניו. כאן תוכלו למצוא מגוון של מזכרות, בגדים ומוצרים מקומיים.

חווה את חיי הלילה

בפאפוס יש חיי לילה תוססים, ויש הרבה ברים, מועדונים ומסעדות שאפשר לחקור. מקומות פופולריים כוללים את מועדון Kamares, את Kamares Bar ואת נמל פאפוס. כאן תוכלו ליהנות ממוזיקה חיה, משקאות ואוכל טעים.

לעשות סקי

פאפוס היא יעד מצוין לספורט חורף, ובאזור יש מספר אתרי סקי. הפופולרי ביותר הוא אתר הסקי טרודוס, הכולל מגוון מדרונות לכל רמות הגולשים. אתרי סקי אחרים כוללים את אתר הסקי פלאטרס ואתר הסקי הר אולימפוס.

בקר בחצי האי אקאמאס

חצי האי אקאמאס הוא שמורת טבע יפהפייה, והיא מושלמת לחופשת חורף. כאן תוכלו לחקור את הנוף המדהים, לצאת לשייט בסירה או לצאת לטיולים רגליים. יש גם מספר חופים שאפשר לחקור, כמו מפרץ לארה ופונטנה אמורוסה.

צאו לשייט

פאפוס היא יעד מצוין לטיולי שייט, ויש הרבה חברות המציעות טיולים ברחבי העיר. טיולים פופולריים כוללים שייט בשקיעה, טיול איתור דולפינים וטיול לחצי האי אקאמאס.

ללכת לטיול רגלי

פאפוס היא ביתם של מספר מסלולי הליכה, והם מושלמים לטיול באזור. שבילים פופולריים כוללים את שביל אפרודיטה, שביל חצי האי אקאמאס ושביל הרי הטרודוס. כאן תוכלו ליהנות מנופים מדהימים ולחקור את החי והצומח המקומיים.

פאפוס היא יעד מצוין לחופשות חורף, ויש המון פעילויות לעשות. מסיור לספורט חורף, יש משהו לכל אחד. בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב למידע נוסף על מה לעשות בפאפוס בחורף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן