דף הבית » יותר » תחילת הריון: מה לעשות

תחילת הריון: מה לעשות

תחילת הריון: מה לעשות

ראה את הרופא שלך

כאשר אתה מגלה שאתה בהריון, הצעד הראשון הוא לקבוע תור לרופא שלך. הרופא שלך יוכל לאשר את ההיריון שלך ולספק לך מידע חשוב על מה לצפות במהלך החודשים הקרובים. במהלך הפגישה הראשונה שלך, הרופא שלך ישאל אותך ככל הנראה שאלות על ההיסטוריה הרפואית ואורח החיים שלך, והוא עשוי לבצע בדיקה גופנית. הרופא שלך עשוי גם להזמין בדיקות דם ובדיקות אחרות כדי לבדוק אם יש בעיות בריאות אפשריות.

התחל ליטול ויטמינים לפני לידה

ויטמינים טרום לידתיים הם חלק חשוב בהריון בריא. הם מכילים ויטמינים ומינרלים חיוניים שחשובים להתפתחות התינוק שלך. שוחח עם הרופא שלך על אילו ויטמינים טרום לידתיים מתאימים לך. חשוב להתחיל ליטול אותם ברגע שגילית שאת בהריון, שכן חלק מהוויטמינים והמינרלים חשובים להתפתחות המוקדמת של תינוקך.

אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה חשובה גם לך וגם לתינוקך. אכילת מגוון של פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור להבטיח שאתה ותינוקך מקבלים את החומרים המזינים הדרושים לך. כמו כן, חשוב להימנע ממזונות מסוימים, כגון בשר נא או מבושל, מוצרי חלב לא מפוסטרים וסוגים מסוימים של דגים שעלולים להכיל רמות גבוהות של כספית. שוחח עם הרופא שלך על אילו מזונות להימנע במהלך ההריון.

לשתות הרבה מים

שמירה על לחות חשובה לבריאות שלך ולבריאות התינוק שלך. הקפידו לשתות הרבה מים במהלך היום. ייתכן שתרצה גם להגביל את צריכת קפאין ואלכוהול, מכיוון שאלו עלולים להזיק לתינוקך.

קבל פעילות גופנית סדירה

פעילות גופנית חשובה לבריאותך במהלך ההריון. פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית מתח, לשפר את מצב הרוח ולשמור על הגוף שלך חזק. שוחח עם הרופא שלך על אילו סוגי פעילות גופנית בטוחים עבורך במהלך ההריון.

לנוח הרבה

מנוחה מספקת חשובה לבריאותך במהלך ההריון. הקפידו לישון לפחות 8 שעות בכל לילה. אם אתה מתקשה לישון, שוחח עם הרופא שלך על דרכים לשינה טובה יותר.

הימנע מלחץ

מתח יכול להזיק גם לך וגם לתינוק שלך. הקפידו להקדיש זמן לעצמכם ולעשות דברים שגורמים לכם להרגיש רגועים ומאושרים. אם אתה מרגיש המום, שוחח עם הרופא שלך על דרכים לנהל את הלחץ שלך. נקיטת הצעדים הנכונים כאשר אתה מגלה לראשונה שאתה בהריון יכול לעזור להבטיח הריון בריא. הקפד לראות את הרופא שלך, להתחיל לקחת ויטמינים לפני הלידה, לאכול תזונה בריאה, לשתות הרבה מים, להתאמן באופן קבוע, לנוח הרבה ולהימנע מלחץ. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן