דף הבית » יותר » קוקה קולה נגד פפסי – מי יותר פופולרי?
2023-06-15 20:20:00+02:00

קוקה קולה נגד פפסי – מי יותר פופולרי?

קוקה קולה נגד פפסי – מי יותר פופולרי?

כולנו יודעים שקוקה קולה ופפסי הם שניים ממותגי הסודה הפופולריים ביותר בעולם. אבל, איזה מהם פופולרי יותר? זו השאלה שאנחנו כאן כדי לענות עליה. קוקה קולה ופפסי הם שניים מהמותגים המוכרים ביותר בעולם, והם מתחרים זה בזה כבר עשרות שנים. לשתי החברות יש טעמים, אסטרטגיות שיווק ומוצרים ייחודיים משלהן. אז מי הכי פופולרי? בואו נסתכל.

קוקה קולה

קוקה קולה הוא משקה קל מוגז שנוצר לראשונה בשנת 1886 על ידי ג'ון פמברטון. כעת זהו אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם. קוקה קולה ידועה בטעמה הייחודי, שעשוי ממתכון סודי. זה ידוע גם בלוגו האדום והלבן האיקוני שלו. קוקה קולה זמינה ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם. זהו המשקה הקל הפופולרי ביותר בעולם, עם 1.9 מיליארד מנות נצרכות מדי יום. בישראל נמכרת קוקה קולה בסופרמרקטים ובחנויות נוחות בסביבות ₪5.50 לבקבוק של 500 מ"ל.

פפסי

פפסי הוא משקה קל מוגז שנוצר לראשונה בשנת 1898 על ידי קיילב ברדהאם. כעת זהו אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם. פפסי ידועה בטעמה הייחודי, שעשוי ממתכון סודי. הוא ידוע גם בזכות הלוגו האיקוני הכחול והאדום שלו. פפסי זמין ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם. זהו המשקה הקל השני הפופולרי ביותר, עם 1.4 מיליארד מנות נצרכות מדי יום. בישראל נמכרת פפסי בסופרמרקטים ובחנויות נוחות בסביבות ₪5.50 לבקבוק של 500 מ"ל.

מה יותר פופולרי?

אז איזה מותג פופולרי יותר? לפי סקר שערך YouGov, קוקה קולה הוא המותג הפופולרי יותר, עם נתח של 49% מהשוק העולמי. פפסי היא השנייה בפופולרית, עם נתח של 28% מהשוק העולמי. הסקר גם מצא שקוקה קולה פופולרית יותר בארצות הברית, עם נתח של 54% מהשוק. פפסי היא השנייה בפופולרית, עם נתח של 33% מהשוק.

סיכום

לסיום, קוקה קולה הוא מותג הסודה הפופולרי יותר בעולם. יש לה נתח של 49% מהשוק העולמי, לעומת 28% של פפסי. בארצות הברית, קוקה קולה פופולרית עוד יותר, עם נתח של 54% מהשוק. למידע נוסף על קוקה קולה ופפסי, אתה יכול לקרוא מאמר זה בוויקיפדיה ולצפות בסרטון YouTube זה . אנו מקווים שמאמר זה עזר לך להבין את ההבדל בין קוקה קולה לפפסי. איזה מהם אתה מעדיף? ספר לנו בתגובות!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן