דף הבית » יותר » מה מוכר יותר: קוקה קולה או פפסי ב-2018?
2023-06-27 16:29:00+02:00

מה מוכר יותר: קוקה קולה או פפסי ב-2018?

קוקה קולה נגד פפסי: השוואה

קוקה קולה ופפסי הם שניים מהמשקאות הקלים הפופולריים ביותר בעולם. במשך עשרות שנים, שני המותגים עסוקים בקרב עז על לבם ומוחותיהם של הצרכנים. בשנת 2018, התחרות בין שני המותגים עזה כתמיד. אז, איזה מהם מוכר יותר? כדי לענות על שאלה זו, עלינו להסתכל על נתוני המכירות של שני המותגים. לפי הנתונים האחרונים, לקוקה קולה יש יתרון קל על פני פפסי במונחים של מכירות גלובליות. בשנת 2018, קוקה קולה מכרה מוצרים בשווי של 31.9 מיליארד דולר, בעוד שפפסי מכרה 30.8 מיליארד דולר. עם זאת, כשמדובר במדינות בודדות, התמונה קצת שונה. בארצות הברית, למשל, פפסי היא המנצחת הברורה. בשנת 2018, פפסי מכרה מוצרים בשווי 20.2 מיליארד דולר בארה"ב, בעוד קוקה קולה מכרה 18.7 מיליארד דולר. במדינות אחרות, כמו הודו, מקסיקו וברזיל, קוקה קולה היא המנצחת הברורה.

אסטרטגיות שיווק של קוקה קולה ופפסי

הצלחתו של כל מותג תלויה במידה רבה באסטרטגיית השיווק שלו. לקוקה קולה ולפפסי יש קמפיינים שיווקיים נרחבים, הכוללים מודעות טלוויזיה, מודעות מודפסות וקמפיינים דיגיטליים. קוקה קולה התמקדה בקמפיין "שתף קולה", המעודד אנשים לחלוק בקבוק קולה עם החברים והמשפחה שלהם. קמפיין זה זכה להצלחה רבה, ועזר להגביר את המכירות של קוקה קולה במדינות רבות. פפסי, לעומת זאת, התמקדה בקמפיין "חי לעת עתה", שמעודד אנשים לחיות את הרגע וליהנות מהחיים. גם הקמפיין הזה הצליח, ועזר להגביר את המכירות של פפסי.

מהו העתיד של תעשיית המשקאות הקלים?

תעשיית המשקאות הקלים משתנה ומתפתחת כל הזמן. בשנים האחרונות, התעשייה ראתה מעבר ממשקאות מוגזים מסורתיים לחלופות בריאות יותר כמו מיצים, תה ומשקאות אנרגיה. קוקה קולה ופפסי הגיבו שתיהן למגמה זו על ידי השקת קווים משלהן של משקאות בריאים יותר. קוקה קולה השיקה את קו המיצים, התה ומשקאות האנרגיה שלה "Simply", בעוד שפפסי השיקה את קו המיצים והתה "Tropicana". בנוסף, שני המותגים גם משקיעים רבות בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשים. קוקה קולה, למשל, השיקה לאחרונה את מכונת ה"Freestyle" שלה, המאפשרת ללקוחות ליצור משקאות מותאמים אישית משלהם. פפסי השיקה גם את מכונת ה"פפסי ספיר" שלה, המאפשרת ללקוחות להתאים אישית את המשקאות שלהם.

מה המחיר של קוקה קולה ופפסי?

המחיר של קוקה קולה ופפסי משתנה בהתאם למדינה ולגודל הבקבוק או הפחית. בישראל, למשל, פחית קוקה קולה בנפח 330 מ"ל עולה בסביבות 4.50 ש"ח, בעוד שפחית פפסי בנפח 330 מ"ל עולה בסביבות 4.20 ש"ח.

סיכום

קוקה קולה ופפסי הם שניים מהמשקאות הקלים הפופולריים ביותר בעולם. בשנת 2018, לקוקה קולה יש יתרון קל על פני פפסי במונחים של מכירות גלובליות. עם זאת, בארה"ב, פפסי היא המנצחת הברורה. לשני המותגים יש קמפיינים שיווקיים נרחבים, והם משקיעים רבות בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשים. בסך הכל, ברור ששני המותגים מצליחים ב-2018. בעוד שלקוקה קולה יש יתרון קל במונחים של מכירות גלובליות, פפסי היא המנצחת הברורה בארה"ב. שני המותגים גם השקיעו רבות בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות חדשות, שיעזרו להם להישאר תחרותיים בעתיד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן