דף הבית » הכי חם » מה עושים עם העובר לאחר הפלה?

מה עושים עם העובר לאחר הפלה?

מה עושים עם העובר לאחר הפלה?

מבוא

כאשר אישה מחליטה לעשות הפלה, ההחלטה היא לרוב החלטה קשה. אבל לאחר השלמת ההליך, עדיין נשאלת השאלה מה לעשות עם העובר. בהתאם לחוקים בשטח השיפוט, עשויות להיות מגוון אפשרויות זמינות, כולל קבורה, שריפה ומחקר רפואי. במאמר זה נבדוק את האפשרויות השונות מה לעשות עם העובר לאחר הפלה.

קְבוּרָה

בתחומי שיפוט מסוימים, החוק עשוי לדרוש שהעובר ייקבר או יישרף. זה קורה לעתים קרובות בארצות הברית, שם חלק מהמדינות העבירו חוקים המחייבים לקבור או לשרוף את העובר. במקרים אלה, ייתכן שהאישה תוכל לבחור בית לוויות או בית קברות לטיפול בקבורה או שריפת הגופה. עלות הקבורה או השריפה תשתנה בהתאם למקום ולשירותים שנבחרו.

מִשׂרָפָה

שריפת גופות היא אפשרות נוספת מה לעשות עם העובר לאחר הפלה. בתחומי שיפוט מסוימים, החוק עשוי לדרוש את שריפת העובר. במקרים אלה, ייתכן שהאישה תוכל לבחור בית לוויות או קרמטוריום שיטפלו בשריפה. עלות השריפה תשתנה בהתאם למיקום ולשירותים הנבחרים.

מחקר רפואי

במקרים מסוימים, האישה עשויה לבחור לתרום את העובר למחקר רפואי. זו יכולה להיות דרך לכבד את חיי העובר ולתרום למדע הרפואה. ייתכן שהאישה תוכל לתרום את העובר למתקן מחקר רפואי, שישתמש בעובר לצורכי מחקר. ייתכן שהאישה תוכל גם לתרום את העובר לבית ספר לרפואה, שישתמש בעובר למטרות חינוכיות.

סיכום

כאשר אישה מחליטה לעשות הפלה, ההחלטה היא לרוב החלטה קשה. אבל לאחר השלמת ההליך, עדיין נשאלת השאלה מה לעשות עם העובר. בהתאם לחוקים בשטח השיפוט, עשויות להיות מגוון אפשרויות זמינות, כולל קבורה, שריפה ומחקר רפואי. במאמר זה, בחנו את האפשרויות השונות מה לעשות עם העובר לאחר הפלה. למידע נוסף, תוכל לבקר ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן