דף הבית » המלצת הצוות » מה עושים עם הילדים בחנוכה?

מה עושים עם הילדים בחנוכה?

מה עושים עם הילדים בחנוכה?

מה זה חנוכה?

חנוכה הוא חג יהודי בן שמונה ימים החוגג את חנוכתו מחדש של בית המקדש השני בירושלים. הוא ידוע גם כפסטיבל האורות והוא נחגג בהדלקת החנוכייה, מנורת תשעה קנים. חנוכה הוא זמן של שמחה וחגיגה, וזו הזדמנות מצוינת לבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים.

פעילויות חנוכה לילדים

יש הרבה פעילויות מהנות מהן הילדים יכולים ליהנות במהלך חג החנוכה. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל:

מדליקים את המנורה

החנוכייה היא מרכז חגיגת החנוכה. בכל ליל חנוכה מדליקים נר חדש בחנוכייה. זו הזדמנות מצוינת ללמד את הילדים על ההיסטוריה ומשמעות החג.

שחקו את דריידל

דריידל הוא משחק חנוכה מסורתי המשוחק עם סביבון בעל ארבע צדדים. שחקנים מסובבים בתורו את הסביבון ואוספים אסימונים או ממתקים. זוהי דרך מצוינת ללמד ילדים על החג וליהנות בו זמנית.

להכין מלאכות חנוכה

הכנת מלאכת יד לחנוכה היא דרך מצוינת להיות יצירתיים ולהנות. ילדים יכולים להכין חנוכיות, סביבונים וקישוטים נוספים כדי לחגוג את החג.

דעה אישית

חג החנוכה הוא זמן מיוחד בשנה לילדים. זה הזמן לחגוג את ההיסטוריה והמסורות של העם היהודי, וזו גם הזדמנות מצוינת לבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים. יש הרבה פעילויות מהנות מהן הילדים יכולים ליהנות במהלך חג החנוכה, כמו הדלקת החנוכייה, משחק בסביבון והכנת מלאכות חנוכה. פעילויות אלו הן דרך מצוינת ללמד ילדים על החג ולעזור להם ליצור זיכרונות מתמשכים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן