דף הבית » הכי חם » מה עושים עם ביצה, גבינה לבנה, לחם לבן וזיתים

מה עושים עם ביצה, גבינה לבנה, לחם לבן וזיתים

מה עושים עם ביצה, גבינה לבנה, לחם לבן וזיתים

מה עושים עם ביצה, גבינה לבנה, לחם לבן וזיתים

ביצים, גבינה לבנה, לחם לבן וזיתים הם כולם מרכיבים נפוצים שניתן להשתמש בהם להכנת מגוון ארוחות טעימות. בין אם אתם מחפשים ארוחת בוקר, צהריים או ערב מהירה וקלה, ניתן להשתמש במרכיבים אלו להכנת ארוחה טעימה. הנה כמה רעיונות מה לעשות עם ביצה, גבינה לבנה, לחם לבן וזיתים.

סנדוויץ' ביצה וזית

אחת הארוחות הפשוטות ביותר שתוכלו להכין עם המרכיבים הללו היא כריך ביצה וזית. התחל בקליית שתי פרוסות לחם לבן. בזמן שהלחם צולים, מטגנים ביצה במחבת. לאחר שהביצה מוכנה, מניחים אותה על פרוסת טוסט אחת ומעליה כמה פרוסות גבינה לבנה וכמה זיתים. מניחים מעל את פרוסת הטוסט השנייה ונהנים.

פיצה ביצה וזית

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מהותי, למה שלא תנסו להכין פיצה של ביצה וזיתים? התחל בחימום מראש של התנור ל-350 מעלות צלזיוס. קח קרום פיצה מוכן מראש ומורח אותו בשכבה דקה של רוטב עגבניות. מעל הפיצה פרוסות גבינה לבנה, זיתים וביצה מטוגנת. אופים את הפיצה בתנור במשך 15-20 דקות, או עד שהגבינה נמסה והקרום זהוב.

סלט ביצים וזיתים

סלט ביצים וזיתים הוא דרך מצוינת לנצל את כל שאריות הביצים והזיתים. התחל בהרתחה של שתי ביצים קשות. לאחר שהביצים מבושלות, קולפים אותן וחותכים אותן לקוביות קטנות. מניחים את הקוביות בקערה ומוסיפים חופן זיתים, כמה פרוסות גבינה לבנה וכמה כפות שמן זית. מערבבים הכל יחד ומתבלים במלח ופלפל. מגישים את הסלט עם תוספת של לחם לבן קלוי.

השוואה מהירה

ארוחה רכיבים הוראות
סנדוויץ' ביצה וזית 2 פרוסות לחם לבן, ביצה אחת, גבינה לבנה, זיתים טוסט לחם, לטגן ביצה, להרכיב כריך
פיצה ביצה וזית קרום פיצה, רוטב עגבניות, גבינה לבנה, זיתים, ביצה אחת מחממים תנור, מרכיבים פיצה, אופים
סלט ביצים וזיתים 2 ביצים, זיתים, גבינה לבנה, שמן זית להרתיח ביצים, להרכיב סלט, לתבל

בעזרת ביצה, גבינה לבנה, לחם לבן וזיתים תוכלו להכין מגוון ארוחות טעימות. בין אם אתם מחפשים ארוחת בוקר, צהריים או ערב מהירה וקלה, ניתן להשתמש במרכיבים אלו להכנת ארוחה טעימה. החל מסנדוויץ' ביצה וזית ועד פיצה של ביצה וזיתים, יש הרבה דרכים להשתמש במרכיבים האלה כדי להכין ארוחה טעימה. לרעיונות נוספים מה לעשות עם ביצה, גבינה לבנה, לחם לבן וזיתים, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן