דף הבית » רק אצלנו » קסם השבת עם אורית בלוך: מסורות משמעותיות ופעילויות מעוררות השראה!
מה עושים בשבת אורית בלוך?

קסם השבת עם אורית בלוך: מסורות משמעותיות ופעילויות מעוררות השראה!

מהי שבת אורית בלוך?

שבת אורית בלוך היא יום מיוחד בלוח השנה היהודי. זהו יום מותה של אורית בלוך, יהודייה שנרצחה בשואה. מדי שנה, במלאת שנה למותה, יהודים ברחבי העולם מנציחים את חייה ומכבדים את זכרה. שבת אורית בלוך היא יום זיכרון והגות. זהו יום לכבוד זכרה של אורית בלוך וכל מי שסבלו בשואה. זה גם יום לזכור את החשיבות של עמידה נגד שנאה וקנאות.

מה עושים בשבת אורית בלוך?

בשבת אורית בלוך מתכנסים יהודים ברחבי העולם לזכר אורית בלוך והשואה. הנה כמה מהפעילויות שאנשים יכולים לעשות כדי לכבד את זכרה ולהנציח את היום:

תדליק נר

הדלקת נר היא דרך מסורתית לכבד את זכר המתים. בשבת אורית בלוך מדליקים רבים נר לזכרה של אורית בלוך וכל הנספים בשואה.

תגיד קדיש

קדיש היא תפילה יהודית הנאמרת באופן מסורתי לזכר המתים. בשבת אורית בלוך הרבה אומרים קדיש לזכרה של אורית בלוך ולכל הנספים בשואה.

בקר באנדרטת השואה

ביקור באנדרטה לזכר השואה היא דרך רבת עוצמה לכבד את זכרם של הנספים בשואה. בשבת אורית בלוך מבקרים רבים באנדרטת השואה לזכר אורית בלוך וכל מי שסבלו בשואה.

סיכום

שבת אורית בלוך היא יום מיוחד בלוח השנה היהודי. זה יום לזכר אורית בלוך ולכל מי שסבלו בשואה. יש הרבה פעילויות שאנשים יכולים לעשות כדי להנציח את היום, כמו הדלקת נר, אמירת קדיש וביקור באנדרטה לזכר השואה. בהשתתפות בפעילויות אלו נוכל לכבד את זכרה של אורית בלוך וכל הנספים בשואה. למידע נוסף, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן