דף הבית » רק אצלנו » מה עושים במכון אברהמסון?

מה עושים במכון אברהמסון?

מה עושים במכון אברהמסון?

מהו מכון אברהמסון?

מכון אברהמסון הוא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לקידום החינוך, המחקר והשירות הציבורי. אנו מחויבים לספק גישה להזדמנויות חינוך ומחקר איכותיות לכל האנשים ללא קשר לרקע או למצב הכלכלי שלהם. המשימה שלנו היא לקדם את קידום הידע וההבנה של העולם הסובב אותנו באמצעות מחקר, חינוך ושירות ציבורי.

מה אנחנו עושים?

במכון אברהמסון, אנו שואפים לספק גישה להזדמנויות חינוך ומחקר איכותיות לכל הפרטים. אנו מציעים מגוון תוכניות ושירותים כדי לעזור לאנשים להגיע ליעדים החינוכיים והמחקריים שלהם. התוכניות שלנו כוללות:

  • מלגות ומענקים לסטודנטים העוסקים בלימודים גבוהים
  • מענקי מחקר לסגל ולסטודנטים
  • תוכניות חינוכיות וסמינרים
  • יוזמות שירות ציבורי
  • הזדמנויות נטוורקינג

אנו גם מספקים משאבים ותמיכה לסטודנטים ולסגל בצורת חונכות, ייעוץ והכוונה. המטרה שלנו היא לעזור לאנשים להגיע ליעדים החינוכיים והמחקריים שלהם.

מלגות ומענקים

מכון אברהמסון מציע מלגות ומענקים לסטודנטים העוסקים בהשכלה גבוהה. אנו מעניקים סיוע כספי לסטודנטים המפגינים מצוינות אקדמית וצורך כלכלי. המלגות והמענקים שלנו נועדו לעזור לתלמידים להשיג את מטרותיהם החינוכיות.

מענקי מחקר

מכון אברהמסון מעניק גם מענקי מחקר לסגל ולסטודנטים. אנו מעניקים סיוע כספי לסגל ולסטודנטים המבצעים מחקר במגוון תחומים. מענקי המחקר שלנו נועדו לעזור לסגל ולסטודנטים להשיג את יעדי המחקר שלהם.

יוזמות שירות ציבורי

מכון אברהמסון מחויב לקדם יוזמות בשירות הציבורי. אנו מספקים משאבים ותמיכה לאנשים ולארגונים שפועלים להשפיע לטובה בקהילות שלהם. אנו גם מספקים משאבים ותמיכה לאנשים ולארגונים הפועלים לקידום צדק חברתי ושוויון.

סיכום

מכון אברהמסון הוא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לקידום החינוך, המחקר והשירות הציבורי. אנו שואפים לספק גישה להזדמנויות חינוך ומחקר איכותיות לכל הפרטים ללא קשר לרקע או למצבם הכלכלי. המשימה שלנו היא לקדם את קידום הידע וההבנה של העולם הסובב אותנו באמצעות מחקר, חינוך ושירות ציבורי. למידע נוסף על מכון אברהמסון, בקר בערוץ היוטיוב שלנו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן