דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות עם ילדים בחיפה

מה לעשות עם ילדים בחיפה

מה לעשות עם ילדים בחיפה

בקר בגן החיות בחיפה

גן החיות בחיפה הוא מקום מצוין לקחת את ילדיכם ליום של כיף וחקר. ממוקם בלב העיר, גן החיות הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, ביניהם אריות, נמרים, פילים, ג'ירפות ועוד. גן החיות מציע גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים, כמו האכלת בעלי חיים, מופעי בעלי חיים ועוד.

חקור את הגנים הבהאיים

הגנים הבהאיים הם מקום יפה ושליו לקחת את ילדיכם ליום של חיפושים. הגנים ממוקמים בלב חיפה, מהווים בית למגוון צמחים ופרחים, כמו גם נוף משגע של העיר. הגנים מציעים גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים כגון סיורים מודרכים, חוגי אמנות ועוד.

בקר במוזיאון הימי הלאומי

המוזיאון הימי הלאומי הוא מקום נהדר לקחת את ילדיכם ליום של למידה וחקירה. ממוקם בלב חיפה, המוזיאון הוא ביתם של מגוון תערוכות וחפצים, כמו גם פעילויות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות לילדים. כמו כן, המוזיאון מציע מגוון אירועים ופעילויות מיוחדים לילדים, כגון שייט בסירה, ציד נבלות ועוד.

לשוט בסירה בכנרת

הכנרת היא מקום נהדר לקחת את ילדיכם ליום של הרפתקאות וסיורים. ממוקם בלב חיפה, הים הוא ביתם של מגוון דגים וחיות בר, כמו גם נוף מהמם של העיר. הים מציע גם מגוון שייט בסירה ופעילויות לילדים, כמו דיג, שחייה ועוד.

סיירו במוזיאון חיפה לאמנות

מוזיאון חיפה לאמנות הוא מקום מצוין לקחת את ילדיכם ליום של למידה וחקר. ממוקם בלב חיפה, המוזיאון הוא ביתם של מגוון יצירות אמנות, כמו גם פעילויות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות לילדים. המוזיאון מציע גם מגוון אירועים ופעילויות מיוחדים לילדים, כמו חוגי אמנות, ציד נבלות ועוד.

בקרו במוזיאון המדע בחיפה

מוזיאון המדע בחיפה הוא מקום מצוין לקחת את ילדיכם ליום של למידה וחקר. ממוקם בלב חיפה, המוזיאון הוא ביתם של מגוון תערוכות וחפצים, כמו גם פעילויות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות לילדים. המוזיאון מציע גם מגוון אירועים ופעילויות מיוחדים לילדים, כמו ניסויים מדעיים, ציד נבלות ועוד.

חיפה היא מקום מצוין לקחת את ילדיכם ליום של כיף וחקר. מגן החיות ועד הגנים הבהאים, המוזיאון הימי הלאומי עד הכנרת, מוזיאון חיפה לאמנות ועד מוזיאון המדע בחיפה, בחיפה יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהפעילויות הטובות ביותר לעשות עם ילדים בחיפה:

  • בקר בגן החיות בחיפה
  • חקור את הגנים הבהאיים
  • בקר במוזיאון הימי הלאומי
  • לשוט בסירה בכנרת
  • סיירו במוזיאון חיפה לאמנות
  • בקרו במוזיאון המדע בחיפה

לא משנה מה הילדים שלכם מתעניינים, בחיפה יש משהו לכל אחד. מגן החיות ועד הגנים הבהאים, המוזיאון הימי הלאומי עד הכנרת, מוזיאון חיפה לאמנות ועד מוזיאון המדע בחיפה, בחיפה יש משהו לכל אחד. אז למה אתה מחכה? ארזו מזוודות וצאו לחיפה ליום כיף וחקר עם ילדיכם!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן