דף הבית » יותר » מה עדיף קארבר או סקייטבורד?
2023-06-16 08:46:00+02:00

מה עדיף קארבר או סקייטבורד?

מבוא

למי שאוהב לרכוב על שני גלגלים, השאלה מה עדיף, קארבר או סקייטבורד, היא שאלה נפוצה. לשניהם סגנון ומשיכה ייחודיים משלהם, ויש יתרונות וחסרונות לשניהם. במאמר זה, נדון בהבדלים בין קארבר לסקייטבורד, ואיזה מהם עשוי להיות הטוב ביותר עבורך.

גַלָף

קארבר הוא סוג של לונגבורד המיועד לגילוף פניות. יש לו בסיס גלגלים ארוך יותר מאשר סקייטבורד מסורתי, והעיצוב שלו מאפשר פניות חלקות ומהודקות. ללונגבורד יש מרכז כובד נמוך והוא מיועד לרכיבה עם עמידה בסגנון גלישה. גולפים משמשים בדרך כלל לרכיבה במורד, שיוט וגילוף.

סקייטבורד

סקייטבורד הוא סוג של בורד המיועד לגלישה על סקייטבורד. יש לו בסיס גלגלים קצר יותר מאשר לקרבר והוא מיועד לרכיבה בעמידה מסורתית יותר. סקייטבורד משמשים בדרך כלל להחלקה ברחוב, החלקה ורטית והחלקה חופשית.

השוואה בין קארבר וסקייטבורד

גַלָף סקייטבורד
בסיס גלגלים ארוך יותר בסיס גלגלים קצר יותר
מיועד לגילוף פניות מיועד לגלישה על סקייטבורד
מרכז כובד נמוך מרכז כובד גבוה
עמידה בסגנון גלישה עמדה מסורתית
רכיבה במורד, שיוט וגילוף החלקה ברחוב, החלקה בוורט והחלקה חופשית

מה עדיף בשבילך?

בכל הנוגע לבחירה בין קארבר לסקייטבורד, התשובה תהיה תלויה בהעדפה האישית שלכם ובסוג הרכיבה שאתם מתכננים לעשות. Carvers מצוינים לרכיבה במדרון, שיוט וגילוף, בעוד שסקייטבורדים מתאימים יותר להחלקה על רחוב, החלקה בוורט והחלקה חופשית. אם אתה מתחיל, עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך. בדרך כלל קל יותר לרכב על קארבר מאשר על סקייטבורד, והם יציבים יותר ופחות סבירים לגרום לפציעה. בנוסף, ה-carvers הם בדרך כלל סבירים יותר מסקייטבורד, כאשר המחירים נעים בין 500 ל-1,000 ₪. מצד שני, אם אתה רוכב מנוסה, סקייטבורד עשוי להיות האופציה הטובה יותר. הסקייטבורדים זריזים יותר ויכולים להתמודד עם טריקים ותמרונים מאתגרים יותר. בנוסף, הם בדרך כלל יקרים יותר מגולפים, עם מחירים שנעים בין 1,000 ל-1,500 שקל.

סיכום

בסופו של דבר, הבחירה בין קארבר לסקייטבורד תסתכם בהעדפה אישית ובסוג הרכיבה שאתם מתכננים לעשות. Carvers מצוינים לרכיבה במדרון, שיוט וגילוף, בעוד שסקייטבורדים מתאימים יותר להחלקה על רחוב, החלקה בוורט והחלקה חופשית. לא משנה באיזה מהם תבחר, יהיה לך זמן נהדר לרכוב עליו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן