דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות עם מטף ישן?

מה לעשות עם מטף ישן?

מה לעשות עם מטף ישן?

מה לעשות עם מטף ישן

מטפים הם חלק חשוב בכל תוכנית בטיחות בבית או בעסק. ניתן להשתמש בהם לכיבוי שריפות קטנות לפני שהן הופכות לגדולות ומסוכנות. אבל מה עושים עם מטף ישן?

בדוק את תאריך התפוגה

השלב הראשון בקביעה מה לעשות עם מטף ישן הוא לבדוק את תאריך התפוגה. למטפים יש אורך חיים מוגבל ויש להחליף אותם לאחר פרק זמן מסוים. תאריך התפוגה מודפס בדרך כלל על התווית של המטף. אם פג תוקף המטף, יש להחליפו בחדש.

בדוק אם יש נזק

גם אם תוקף המטף לא פג, יש לבדוק אותו לאיתור סימני נזק. מטפים עלולים להינזק עם הזמן עקב בלאי או עקב נפילה או טיפול לא נכון. אם המטף פגום, יש להחליפו בחדש.

מילוי או החלפה

אם תוקף המטף לא פג ואינו פגום, ייתכן שניתן יהיה למלא אותו מחדש. מטפים רבים ניתנים למילוי חוזר על ידי חברת בטיחות אש מקצועית. אם לא ניתן למלא את המטף, יש להחליפו בחדש.

רְשׁוּת

אם פג תוקפו של המטף, פגום או שלא ניתן למלאו מחדש, יש להשליך אותו כראוי. אין לזרוק מטפים לפח, מכיוון שהם מכילים חומרים מסוכנים. במקום זאת, יש לקחת אותם למתקן מקומי לפסולת מסוכנת לסילוק נאות.

שאלות ותשובות

האם אני יכול למלא מחדש מטף ישן?

כן, מטפים רבים יכולים להתמלא מחדש על ידי חברת בטיחות אש מקצועית. עם זאת, אם פג תוקפו של המטף, פגום או שלא ניתן למלא אותו מחדש, יש להשליך אותו כראוי.

באיזו תדירות עלי להחליף את המטף?

למטפים יש אורך חיים מוגבל ויש להחליף אותם לאחר פרק זמן מסוים. תאריך התפוגה מודפס בדרך כלל על התווית של המטף. מומלץ להחליף מטפים כל חמש עד עשר שנים, תלוי בסוג המטף.

היכן ניתן להשליך מטף כיבוי אש ישן?

אין לזרוק מטפים ישנים לפח, מכיוון שהם מכילים חומרים מסוכנים. במקום זאת, יש לקחת אותם למתקן מקומי לפסולת מסוכנת לסילוק נאות.

סיכום

לדעת מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן חשוב לשמירה על בטיחות הבית או העסק שלך. יש לבדוק את תאריכי התפוגה של המטפים וסימני הנזק, ולמלא מחדש או להחליף אותם במידת הצורך. אם תוקף המטף פג, פגום או שלא ניתן למלא אותו מחדש, יש להשליך אותו כראוי למתקן מקומי לפסולת מסוכנת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן