דף הבית » טופ 10 » מה לעשות עם הילדים ביום הבחירות?

מה לעשות עם הילדים ביום הבחירות?

. מה לעשות עם הילדים ביום הבחירות?

מציגים את יום הבחירות לילדים

יום הבחירות הוא יום חשוב למבוגרים, אבל מה עושים עם הילדים? יכול להיות קשה להסביר לילדים צעירים את מושג ההצבעה, אבל חשוב להכיר להם את המושג דמוקרטיה ומעורבות אזרחית. הנה כמה רעיונות שיעזרו להם לבדר ולהשכיל ביום הבחירות.

הסבר את היסודות

הסבירו לילדים את יסודות ההצבעה באופן המותאם לגילם. הסבירו שהצבעה היא דרך לאנשים להשמיע את קולם ולבחור את האנשים שיקבלו החלטות עבורם. הסבירו שהצבעה היא דרך לוודא שדעתם של כולם נשמעת ומכבדת.

פעילויות חינוכיות

ישנן פעילויות חינוכיות רבות שניתן לעשות עם ילדים ביום הבחירות. בקש מהם לחקור את המועמדים והפלטפורמות שלהם. בקש מהם ליצור פוסטרים או פליירים כדי לתמוך במועמד האהוב עליהם. בקש מהם ליצור בחירות מדומה בכיתה או בבית.

סימולציית הצבעה

הדמיית הצבעה היא דרך מצוינת לגרום לילדים להיות מעורבים בתהליך הבחירות. בקש מהם ליצור פתקי הצבעה ולהצביע עבור המועמד האהוב עליהם. בקש מהם לספור את הקולות ולהכריז כמנצח. זוהי דרך מצוינת ללמד ילדים על חשיבות ההצבעה ועל כוח הקול שלהם.

פעילויות מעורבות אזרחית

ישנן פעילויות רבות שניתן לעשות כדי לעודד מעורבות אזרחית בילדים. בקש מהם לכתוב מכתבים לנציגיהם או לפקידים מקומיים. בקש מהם ליצור עצומה למטרה שאכפת להם ממנה. בקש מהם להתנדב במקום קלפי או לעזור במסע רישום בוחרים.

בידור

ביום הבחירות חשוב לבדר את הילדים. בקש מהם לראות סרט על דמוקרטיה או סרט תיעודי על תהליך הבחירות. בקש מהם לשחק משחק על הצבעה או ליצור משחק לוח על תהליך הבחירות. בקש מהם ליצור מחזה או מערכון על תהליך הבחירות.

השוואה מהירה

פעילות מַטָרָה
הסבר את היסודות הציגו את מושג ההצבעה לילדים
פעילויות חינוכיות ללמד את הילדים על תהליך הבחירות
סימולציית הצבעה למדו את הילדים על חשיבות ההצבעה
פעילויות מעורבות אזרחית עודד מעורבות אזרחית בילדים
בידור לשעשע ילדים ביום הבחירות

יום הבחירות הוא יום חשוב למבוגרים, אך יכול להיות קשה להסביר את מושג ההצבעה לילדים צעירים. עם זאת, חשוב להכיר להם את המושג דמוקרטיה ומעורבות אזרחית. ישנן פעילויות רבות שניתן לעשות כדי לבדר ולחנך את הילדים ביום הבחירות. מהסבר היסודות של ההצבעה ועד ליצירת בחירות מדומה, ישנן דרכים רבות לערב ילדים בתהליך הבחירות. על ידי הכנסת ילדים למושג הצבעה ועידוד מעורבות אזרחית, נוכל לעזור להם להבין את חשיבות הקול שלהם ואת כוח ההצבעה שלהם. למידע נוסף על תהליך הבחירות וכיצד לערב ילדים בתהליך, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן