דף הבית » יותר » מה לעשות עם דפי אורז?

מה לעשות עם דפי אורז?

. מה לעשות עם דפי אורז?

מה זה דפי אורז?

דפי אורז, הידועים גם בשם נייר אורז, הם דפי מאכל דקים העשויים מקמח אורז. הם נמצאים בשימוש נפוץ במטבח האסייתי, במיוחד במנות וייטנאמיות ותאילנדיות. דפי האורז שקופים ובעלי טעם מעט מתוק. הם משמשים לעתים קרובות כעטיפות לחמניות אביב, כופתאות ומנות אחרות. דפי אורז משמשים גם להכנת קינוחים, כמו באן טראנג נוונג הווייטנאמי, שהיא סוג של עוגת אורז בגריל.

סוגי דפי אורז

ישנם שני סוגים עיקריים של דפי אורז: טרי ומיובש. דפי אורז טרי עשויים מתערובת של קמח אורז ומים. הם נמכרים בדרך כלל באריזות ויש לשמור אותם בקירור. דפי אורז מיובשים עשויים מתערובת של קמח אורז, עמילן טפיוקה ומלח. הם נמכרים בדרך כלל באריזות וניתן לאחסן אותם בטמפרטורת החדר.

שימושים של דפי אורז

דפי אורז יכולים לשמש במגוון מנות. הם משמשים לעתים קרובות כעטיפות לחמניות אביב, כופתאות ומנות אחרות. ניתן להשתמש בהם גם להכנת קינוחים, כמו באן טראנג נוונג הווייטנאמי, שהיא סוג של עוגת אורז בגריל. דפי אורז יכולים לשמש גם כתחליף לפסטה במנות כמו לזניה.

הכנת דפי אורז

הכנת דפי אורז היא תהליך פשוט. להכנת דפי אורז טריים, מערבבים יחד קמח אורז ומים עד שנוצרת עיסה סמיכה. מורחים את הדבק על דף נייר אפייה ומניחים לו להתייבש. לאחר שהמשחה יבשה, חותכים אותה ליריעות דקות. להכנת דפי אורז מיובשים, מערבבים יחד קמח אורז, עמילן טפיוקה ומלח. מורחים את התערובת על יריעת נייר אפייה ומניחים לה להתייבש. לאחר שהתערובת יבשה, חותכים אותה ליריעות דקות.

בישול עם דפי אורז

דפי אורז יכולים לשמש במגוון מנות. כדי להשתמש בהם כעטיפות לחמניות ספרינג, כופתאות ומנות אחרות, פשוט השרו את הסדינים במים חמים למשך כמה דקות עד שהם הופכים רכים וגמישים. לאחר שהסדינים רכים, ניתן למלא אותם במרכיבים הרצויים ולגלגל אותם. כדי להכין קינוחים, כמו באן טראנג נוונג וייטנאמי, מורחים את הסדינים בתערובת של סוכר, חלב קוקוס ושומשום. צולים את הסדינים עד שהם מזהיבים.

השוואה מהירה

סוּג רכיבים שימושים
טָרִי קמח אורז ומים עטיפות לחמניות ספרינג, כופתאות ומנות אחרות
מיובש קמח אורז, עמילן טפיוקה ומלח עטיפות לחמניות ספרינג, כופתאות ומנות אחרות, קינוחים ותחליף פסטה

דפי אורז הם מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. הם קלים להכנה ויכולים לשמש כעטיפות לחמניות אביב, כופתאות ומנות אחרות. ניתן להשתמש בהם גם להכנת קינוחים, כמו באן טראנג נוונג הווייטנאמי, שהיא סוג של עוגת אורז בגריל. דפי אורז יכולים לשמש גם כתחליף לפסטה במנות כמו לזניה. עם קצת יצירתיות, דפי אורז יכולים לשמש ליצירת מגוון מנות טעימות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן