דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות כשהמחזור שלך מאוחר?

מה לעשות כשהמחזור שלך מאוחר?

מה לעשות כשהמחזור שלך מאוחר?

מה לעשות כשהמחזור שלך מאוחר?

זה נורמלי להרגיש חרדה כשהמחזור שלך מאוחר. זה יכול להיות סימן להריון, או שזה יכול להיגרם ממגוון גורמים אחרים. הנה מה לעשות כשהמחזור שלך מאוחר.

תעשה בדיקת הריון

הצעד הראשון הוא לבצע בדיקת הריון. בדיקות הריון ביתיות מדויקות מאוד, ויכולות לזהות הריון כבר שבוע לאחר הפסקת מחזור. אם הבדיקה חיובית, חשוב לקבוע תור לרופא כדי לאשר את ההיריון ולהתחיל בטיפול טרום לידתי.

עקוב אחר המחזור שלך

אם בדיקת ההריון שלילית, חשוב לעקוב אחר המחזור החודשי שלך. זה יכול לעזור לך לזהות אי סדרים שעלולים לגרום למחזור שלך מאוחר. אתה יכול לעקוב אחר המחזור שלך על ידי ציון היום הראשון של המחזור שלך, אורך המחזור ואורך המחזור שלך.

לשלול סיבות אחרות

ישנן סיבות פוטנציאליות רבות אחרות לתקופה מאוחרת, כולל מתח, מחלות, נסיעות ושינויים בתזונה או בפעילות גופנית. אם אתה חושד שאחד מאלה עשוי להיות הגורם, חשוב לנקוט בצעדים כדי לטפל בבעיה הבסיסית.

השוואה מהירה

פעולה תוֹצָאָה
תעשה בדיקת הריון אשר או שלל הריון
עקוב אחר המחזור שלך זיהוי אי סדרים
לשלול סיבות אחרות לטפל בבעיות הבסיסיות

אם המחזור שלך עדיין מאוחר לאחר ביצוע בדיקת הריון ושלילת סיבות אפשריות אחרות, חשוב לקבוע תור לרופא. הם יכולים לעזור לך לקבוע את סיבת העיכוב ולספק טיפול במידת הצורך. חשוב גם לזכור שמחזור מאוחר לא תמיד אומר שמשהו לא בסדר. נשים רבות חוות מחזור לא סדיר, וזה לא תמיד סיבה לדאגה. עם זאת, אם המחזור שלך מאוחר באופן עקבי או שאתה חווה תסמינים אחרים, חשוב לדבר עם הרופא שלך. אם אתה מודאג מכך שהמחזור שלך מאוחר, חשוב לנקוט בצעדים כדי לטפל בבעיה. ביצוע בדיקת הריון, מעקב אחר המחזור ושלילת גורמים פוטנציאליים אחרים יכולים לעזור לך לקבוע את סיבת העיכוב ולנקוט בצעדים לטפל בו. למידע נוסף על מה לעשות כאשר המחזור שלך מאחר, תוכל לצפות בסרטון זה מ-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן