דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות בסוכות 2021: רעיונות, פעילויות ועוד

מה לעשות בסוכות 2021: רעיונות, פעילויות ועוד

מה לעשות בסוכות 2021: רעיונות, פעילויות ועוד

מה זה סוכות?

סוכות הוא חג יהודי החוגג את הקציר ומנציח את 40 שנות הנדודים במדבר. הוא נחגג במשך שבעה ימים, החל מהיום ה-15 של חודש תשרי היהודי. בזמן זה נהוג לבנות סוכה, צריף ארעי ולבלות בה.

רעיונות לסוכות 2021

1. בנה סוכה

בניית סוכה היא דרך מצוינת לחגוג את סוכות. אפשר לבנות סוכה מאפס או לקנות סוכה מוכנה מראש. אתה יכול לקשט אותו עם בדים צבעוניים, אורות וקישוטים. כמו כן, תוכלו להזמין חברים ובני משפחה להצטרף אליכם לסוכה לארוחות ופעילויות.

2. ערכו פיקניק

עריכת פיקניק בסוכה היא דרך מצוינת לחגוג את סוכות. ניתן להביא מגוון מאכלים כמו חלה, מצה ופירות. ניתן להביא גם משחקים והפעלות לשחק בסוכה.

3. צאו לטיול בטבע

יציאה לטיול בטבע היא דרך מצוינת לחגוג את סוכות. אתה יכול לחקור את החוץ ולהעריך את יופיו של הטבע. אפשר גם לצלם ולאסוף עלים ופריטים נוספים לקישוט הסוכה.

4. ערכו ערב סרטים

עריכת ערב סרטים בסוכה היא דרך מצוינת לחגוג את סוכות. אתה יכול להביא מקרן ולצפות בסרט עם החברים והמשפחה. ניתן להביא גם חטיפים ושתייה כדי ליהנות במהלך הסרט.

5. ערכו מדורה

מדורה בסוכה היא דרך מצוינת לחגוג את סוכות. אתה יכול לצלות מרשמלו ולהכין s'mores. אפשר גם לשיר שירים ולספר סיפורים מסביב למדורה.

6. ערכו מסיבת ריקודים

מסיבת ריקודים בסוכה היא דרך מצוינת לחגוג את סוכות. אתה יכול לנגן מוזיקה ולרקוד עם החברים והמשפחה שלך. אפשר גם להביא קישוטים וחטיפים כדי להפוך את המסיבה לחגיגית יותר.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן חוגגים את סוכות?

ת: סוכות נחוג במשך שבעה ימים, החל מהיום ה-15 של חודש תשרי.

ש: מהי סוכה?

ת: סוכה היא צריף ארעי שנבנה ומקושט לקראת חג הסוכות.

ש: אילו פעילויות אפשר לעשות בסוכה?

ת: יש הרבה פעילויות שאפשר לעשות בסוכה כמו פיקניק, טיול בטבע, ערב סרטים, מדורה ומסיבת ריקודים.

סיכום

סוכות הוא חג יהודי החוגג את הקציר ומנציח את 40 שנות הנדודים במדבר. בניית סוכה היא דרך מצוינת לחגוג את סוכות, ויש הרבה פעילויות שאפשר לעשות בסוכה כמו פיקניק, טיול בטבע, ערב סרטים, מדורה ומסיבת ריקודים. . חג הסוכות נחגג במשך שבעה ימים, החל מהיום ה-15 של חודש תשרי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן