דף הבית » הכי מדובר » מה עושים עם ילדים בסוכות?
מה עושים עם ילדים בסוכות?

מה עושים עם ילדים בסוכות?

מה זה סוכות?

סוכות הוא חג יהודי הנחגג בסתיו. זה זמן של שמחה וחגיגה, וזה גם זמן להיזכר במסע של העם היהודי ממצרים לארץ המובטחת. בסוכות בונים יהודים צריפים ארעיים, המכונים סוכות, ואוכלים בהם ארוחות. זה מסמל את שבריריות החיים ואת הצורך להיות אסיר תודה על ברכות האדמה.

פעילויות מהנות לעשות עם ילדים בסוכות

בניית סוכה

בניית סוכה היא דרך מצוינת לשלב את ילדיכם בחג. אתה יכול לקנות ערכה בחנות מקומית, או שאתה יכול להכין בעצמך. בקש מהילדים שלך לעזור לך לאסוף את החומרים ולבנות את המבנה. הם יכולים לעזור גם בקישוט הסוכה בקישוטים צבעוניים.

הכנת לולב ואתרוג

לולב ואתרוג הם שני פריטים המשמשים בטקס סוכות. הלולב הוא ענף דקל והאתרוג הוא פרי הדר. בקש מהילדים שלך לעזור לך להכין לולב ואתרוג משלך. אתה יכול לקנות את החומרים בחנות מקומית, או שאתה יכול להכין אותם מאפס. בקש מהילדים שלך לעזור לך להרכיב את הלולב והאתרוג, ולאחר מכן להשתמש בהם בטקס סוכות.

הכנת מלאכת סוכות

הכנת מלאכת יד לסוכות היא דרך מצוינת לשלב את ילדיכם בחג. אפשר להכין סוכה מנייר, מובייל לסוכה או קולאז' לסוכה. בקש מהילדים שלך לעזור לך לאסוף את החומרים וליצור את המלאכה. הם יכולים גם לעזור לקשט את המלאכה עם עיטורים צבעוניים.

הכנת סעודת סוכות

הכנת סעודת סוכות היא דרך מצוינת לשלב את ילדיכם בחג. בקש מהילדים שלך לעזור לך להכין את הארוחה. הם יכולים לעזור לך לאסוף את המרכיבים, לקצוץ את הירקות ולמדוד את התבלינים. הם גם יכולים לעזור לך לבשל את הארוחה ולהגיש אותה למשפחתך. זוהי דרך מצוינת ללמד את ילדיכם על החשיבות של שיתוף ארוחה עם בני משפחה וחברים. חג סוכות הוא זמן של שמחה וחגיגה. יש הרבה פעילויות מהנות שתוכלו לעשות עם הילדים שלכם כדי לחגוג את החג. מבניית סוכה ועד הכנת מלאכת יד לסוכות, יש המון דרכים לשלב את ילדיכם בחג. תהנו ותהנו מהחגיגות!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן