דף הבית » טופ 10 » מה לעשות במקרה של זיהום בעגיל חדש

מה לעשות במקרה של זיהום בעגיל חדש

מה לעשות במקרה של זיהום בעגיל חדש

מה לעשות במקרה של זיהום בעגיל חדש

קבלת פירסינג חדש היא חוויה מרגשת, אבל היא גם יכולה להיות קצת מורטת עצבים. זיהום הוא אחד הסיכונים הנפוצים ביותר הקשורים לפירסינג, וחשוב לדעת מה לעשות אם אתה חושד שיש לך זיהום.

סימני זיהום

הסימנים הנפוצים ביותר לזיהום בפירסינג חדש הם אדמומיות, נפיחות, רגישות והפרשות. אם אתה מבחין באחד מהתסמינים הללו, חשוב לנקוט בפעולה מיד.

טיפול בזיהום

אם אתה חושד שיש לך זיהום, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור קשר עם הפירסר שלך. הם יוכלו לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר. במקרים מסוימים, הם עשויים להמליץ להסיר את הפירסינג ולאפשר לו להחלים. אם הזיהום קל, הפירסר שלך עשוי להמליץ לך להשתמש בתמיסת מלח כדי לנקות את האזור. זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והאדמומיות. כדאי גם להימנע מלגעת בפירסינג ולשמור אותו נקי ויבש.

מניעת זיהום

הדרך הטובה ביותר למנוע זיהום היא לטפל היטב בפירסינג שלך. הקפד לנקות אותו באופן קבוע עם תמיסת מלח והימנע מלגעת בו. כדאי גם להימנע משחייה וג'קוזי עד להחלמה מלאה של הפירסינג.

השוואה מהירה

סימני זיהום טיפול בזיהום מניעת זיהום
אדמומיות, נפיחות, רגישות והפרשות הסר פירסינג או השתמש בתמיסת מלח נקו באופן קבוע והימנע ממגע

חשוב גם להקפיד ללכת לפירסר בעל מוניטין. עליהם להשתמש בציוד סטרילי ולפעול לפי פרוטוקולי בטיחות נאותים. זה יעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

דעה אישית

מניסיוני, זיהום בפירסינג חדש זה לא משהו שצריך להקל בו ראש. חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי למנוע את התרחשותו ולטפל במהירות אם זה מתרחש. עם טיפול ותשומת לב נאותים, אתה יכול ליהנות מהפירסינג החדש שלך ללא כל סיבוכים. למידע נוסף על פירסינג וכיצד לטפל בהם, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן