דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות בלונדון בחג המולד?
מה לעשות בלונדון בחג המולד?

מה לעשות בלונדון בחג המולד?

בקר בשווקי חג המולד

לונדון היא ביתם של כמה משווקי חג המולד הפופולריים ביותר בבריטניה. משווקים בסגנון גרמני מסורתי ועד לשווקי פופ-אפ חגיגיים, יש משהו לכולם. שוק חג המולד סאות'בנק סנטר הוא מקום נהדר להתחיל בו, עם למעלה מ-50 דוכנים המציעים מגוון של אוכל חגיגי ומתנות.

קני מתנות לחג המולד

לונדון היא גן עדן לקונים, וחג המולד הוא הזמן המושלם לחקור את השווקים, החנויות והבוטיקים הרבים של העיר. בין אם אתם מחפשים מתנות ייחודיות או חומרי מילוי גרביים, תמצאו משהו מיוחד בבירה. רחוב אוקספורד הוא מקום מצוין להתחיל בו, עם מגוון חנויות רחוב ומעצבים.

חווה מופע חג המולד

הווסט אנד של לונדון הוא ביתם של כמה ממופעי חג המולד הטובים ביותר במדינה. מפנטומימות קלאסיות ועד מחזות זמר חגיגיים, יש משהו לכל אחד. מלך האריות הוא בחירה מצוינת למשפחות, בעוד שמופע חג המולד בפלדיום של לונדון הוא אתר חובה לכל הגילאים.

צא לסיור חג המולד

לונדון היא מקום נהדר לחקור בזמן חג המולד, ויש הרבה סיורים לבחירה. מסיורי אורות חג המולד ועד סיורי אוכל חגיגיים, תמצאו משהו שיתאים לכל הטעמים. סיור אורות חג המולד הוא דרך מצוינת לחקור את הרחובות החגיגיים ביותר של העיר, בעוד סיור האוכל של חג המולד הוא דרך מצוינת לטעום כמה מהמנות העונתיות הטובות ביותר של העיר.

בקר באטרקציה לחג המולד

לונדון היא ביתם של כמה מהאטרקציות הטובות ביותר לחג המולד בבריטניה. ממשטחי החלקה על הקרח ועד לשווקים חגיגיים, יש משהו לכולם. משטח החלקה על הקרח של מוזיאון הטבע הוא מקום נהדר להתחיל בו, עם מגוון אירועים ופעילויות בנושאים לכל הגילאים. ארץ הפלאות החורף של הייד פארק היא גם בחירה מצוינת, עם מגוון אטרקציות, מופעים ודוכני אוכל חגיגיים.

צא לשייט בנהר

נהר התמזה המפורסם של לונדון הוא מקום נהדר לחקור בו בזמן חג המולד. צאו לשייט בנהר ותיהנו מהמראות של העיר, מנקודות ציון אייקוניות ועד קישוטים חגיגיים. תוכלו גם ליהנות מתה מנחה חגיגי על הסיפון, עם מגוון פינוקים ומשקאות עונתיים.

לונדון היא מקום נהדר לבלות בו את חופשת חג המולד. יש משהו לכולם, משווקים חגיגיים ועד מופעי חג המולד. אז למה לא לחקור את העיר ולגלות את הקסם של חג המולד בלונדון? צפה בסרטון זה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן