דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות באיי סיישל – מדריך לנוסע ההרפתקן

מה לעשות באיי סיישל – מדריך לנוסע ההרפתקן

מה לעשות באיי סיישל – מדריך לנוסע ההרפתקן

חקור את חופי סיישל

סיישל היא גן עדן טרופי, המתגאה בכמה מהחופים היפים בעולם. מחופי החול הלבנים של פראסלין ועד לחופי החול הורודים של לה דיג, יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, החופים של איי סיישל בוודאי מספקים את הרקע המושלם. בעת ביקור בחופי סיישל, תמצא שפע של פעילויות שיעסיקו אותך. משנורקלינג וצלילה ועד קיאקים ושייט, יש משהו לכל אחד. אתה יכול גם לקחת סיור בסירה כדי לחקור את האיים ולהתרשם מקרוב עם חיות הבר המקומיות.

לך אי-הופינג

איי סיישל מורכבת מ-115 איים, כך שיש הרבה הזדמנויות לקפיצה באיים. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, טיול איים הוא הדרך המושלמת לחקור את הארכיפלג. האיים הפופולריים ביותר לביקור הם פראסלין, לה דיג ומאהה. פראסלין היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם, בעוד לה דיג ידועה בחופי החול הוורוד שלה. מאהה הוא האי הגדול ביותר והיעד הפופולרי ביותר לתיירים.

בקר בשמורת הטבע ואלי דה מאי

שמורת הטבע ואלי דה מאי היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וביתה של האוכלוסייה הגדולה בעולם של עץ הדקל הנדיר קוקו דה מר. השמורה היא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל התוכי השחור של סיישל ורובין סיישל מגפי רובין. המבקרים בשמורת הטבע Vallee de Mai יכולים לחקור את היערות השופעים ולערוך סיור מודרך בשמורה. אתה יכול גם לקחת סיור בסירה כדי לחקור את האיים הסמוכים ולהתרשם מקרוב עם חיות הבר המקומיות.

חקור את עיר הבירה של ויקטוריה

ויקטוריה היא עיר הבירה של סיישל והעיר הגדולה ביותר בארכיפלג. העיר היא ביתם של מגוון אטרקציות, לרבות המוזיאון הלאומי להיסטוריה, הגנים הבוטניים ומגדל השעון של ויקטוריה. בעת ביקור בויקטוריה, תוכלו לחקור את השווקים התוססים של העיר, לטעום את המטבח המקומי ולצאת לסיור בסירה הנמל. תוכלו גם לצאת לטיול יום לאיים הסמוכים פרסלין ולה דיג.

צלילה ושנורקלינג

איי סיישל היא ביתם של כמה מהצלילות והשנירקול הטובים בעולם. המים מסביב לאיים שופעים חיים ימיים, כולל צבים, דולפינים ומגוון דגים צבעוניים. בעת ביקור באיי סיישל, אתה יכול לקחת סיור בסירה כדי לחקור את האיים הסמוכים ולהתרשם מקרוב עם חיות הבר המקומיות. אתה יכול גם לקחת סיור צלילה או שנורקלינג כדי לחקור את שוניות האלמוגים ולקבל הצצה לחיים הימיים התוססים.

בקר בפארק הלאומי סיישל

הפארק הלאומי של איי סיישל הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל רובין סיישל מגפי רובין, תוכי סיישל השחור והוורבל של סיישל. הפארק הוא גם ביתם של מגוון צמחים, כולל עץ הדקל הנדיר קוקו דה מר. בעת ביקור בפארק הלאומי של סיישל, תוכלו לערוך סיור מודרך בפארק ולחקור את היערות השופעים. אתה יכול גם לקחת סיור בסירה כדי לחקור את האיים הסמוכים ולהתרשם מקרוב עם חיות הבר המקומיות.

צאו לקניות בויקטוריה

ויקטוריה היא עיר הבירה של איי סיישל וביתה של מגוון חנויות ושווקים. בין אם אתם מחפשים מזכרות או אומנות מקומית, תמצאו שפע של אפשרויות בויקטוריה. בעת ביקור בויקטוריה, תוכלו לחקור את השווקים התוססים של העיר, לטעום את המטבח המקומי ולצאת לסיור בסירה בנמל. אתה יכול גם לצאת לטיול יום לאיים הסמוכים פרסלין ולה דיג. סיישל הוא ארכיפלג יפהפה של 115 איים באוקיינוס ההודי. משנורקלינג וצלילה ועד לחקר היערות השופעים, יש משהו לכולם בגן העדן הטרופי הזה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, באיי סיישל יש משהו לכולם. מחקור את החופים ועד לקפיצה באיים וביקור בפארקים הלאומיים, יש הרבה מה לעשות באיי סיישל. אז למה אתה מחכה? ארזו את המזוודות והתכוננו לחקור את גן העדן הטרופי הזה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן