דף הבית » לא להאמין » מה לעשות אם נעשה שימוש בכרטיס האשראי שלך ללא רשותך

מה לעשות אם נעשה שימוש בכרטיס האשראי שלך ללא רשותך

מה לעשות אם נעשה שימוש בכרטיס האשראי שלך ללא רשותך

מה לעשות אם נעשה שימוש בכרטיס האשראי שלך ללא רשותך

אם נעשה שימוש בכרטיס האשראי שלך ללא רשותך, זו עלולה להיות חוויה מלחיצה ומבלבלת. אתה עשוי להיות מודאג לגבי הביטחון של הכספים שלך וכיצד להגן על עצמך. למרבה המזל, ישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגן על עצמך ועל הכספים שלך.

צור קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלך באופן מיידי

הצעד הראשון שעליך לנקוט אם נעשה שימוש בכרטיס האשראי שלך ללא רשותך הוא לפנות מיד לחברת האשראי שלך. הסבירו את המצב ובקשו מהם לחקור את פעילות ההונאה. ייתכן שחברת האשראי שלך תוכל לבטל את החיובים ולספק לך כרטיס חדש.

להגיש דו"ח במשטרה

לאחר שפנית לחברת האשראי שלך, עליך להגיש תלונה במשטרה. זה חשוב משתי סיבות. ראשית, זה יעזור למשטרה לחקור את ההונאה ועלול לתפוס את האחראי. שנית, הוא יספק לך תיעוד של האירוע שבו תוכל להשתמש כדי להוכיח לחברת האשראי שהחיובים היו הונאה.

עקוב אחר דוח האשראי שלך

לאחר שנקטת את הצעדים שלמעלה, עליך לעקוב אחר דוח האשראי שלך עבור כל פעילות חשודה. אתה יכול לקבל עותק חינם של דוח האשראי שלך משלוש לשכות האשראי הגדולות (Equifax, Experian ו-TransUnion) פעם בשנה. כדאי גם לשקול להירשם לשירות ניטור אשראי, שיתריע על כל שינוי בדוח האשראי שלך.

שקול הקפאת אשראי

אם אתה מודאג מפעילות הונאה נוספת, מומלץ לשקול הקפאת אשראי. הקפאת אשראי תמנע מאף אחד לפתוח חשבונות חדשים על שמך. ניתן לבצע הקפאת אשראי בכל אחת משלוש לשכות האשראי הגדולות.

סיכום

אם נעשה שימוש בכרטיס האשראי שלך ללא רשותך, זו עלולה להיות חוויה מלחיצה ומבלבלת. למרבה המזל, ישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגן על עצמך ועל הכספים שלך. פנה מיד לחברת האשראי שלך, הגש דו"ח משטרה, עקוב אחר דו"ח האשראי שלך ושקול הקפאת אשראי. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן