דף הבית » טופ 10 » מה לעשות אם מישהו רוצה להכות אותך

מה לעשות אם מישהו רוצה להכות אותך

מה לעשות אם מישהו רוצה להכות אותך

להבין את המצב

כשמישהו רוצה להכות אותך, זו יכולה להיות חוויה מפחידה. חשוב להבין את המצב ולנקוט צעדים כדי להגן על עצמך. חשוב לזכור שיש לך את הזכות להגן על עצמך ושאתה לא צריך לסבול אלימות פיזית.

להעריך את הסיכון

הצעד הראשון הוא להעריך את הסיכון. האם האדם עשוי להכות אותך באמת? הם רק מנסים להפחיד אותך? האם הם גדולים וחזקים ממך? האם הם חמושים? ידיעת התשובות לשאלות אלו יכולה לעזור לך להחליט כיצד להגיב.

תישאר רגוע

חשוב לשמור על קור רוח במצב הזה. אם אתה יכול, נסה לדבר עם האדם ולהסביר מדוע אתה לא רוצה שיפגעו בו. אם הם רק מנסים להפחיד אותך, הם עלולים לסגת אם תישאר רגוע ואל תראה פחד.

ללכת משם

אם יש סיכוי שהאדם יפגע בך, עדיף להתרחק. אל תתערב בעימות פיזי. אם אתה יכול, נסה להתרחק מהאדם כמה שיותר מהר.

הגן על עצמך

אם אתה לא יכול לברוח, חשוב להגן על עצמך. נסו להתרחק מהישג ידו של האדם והחזיקו את ידיכם למעלה בעמדת הגנה. אם אתה יכול, נסה לעבור למקום שבו יש אנשים אחרים בסביבה.

קריאה לעזרה

אם אתה יכול, התקשר לעזרה. אם אתה נמצא במקום ציבורי, תצעק לעזרה או התקשר למשטרה. אם אתה נמצא במקום פרטי, נסה להתקשר לחבר או לבן משפחה.

השתמש בהגנה עצמית

אם האדם תוקף אותך, יש לך את הזכות להגן על עצמך. אתה יכול להשתמש בטכניקות הגנה עצמית כמו חסימה, חבטה ובעיטה. עם זאת, חשוב לזכור שעליך להשתמש רק בכוח מספיק כדי להגן על עצמך.

קבל טיפול רפואי

אם נפגעת, חשוב לקבל טיפול רפואי. גם אם אתה לא חושב שנפצעת, חשוב להיבדק אצל רופא.

לבקש עזרה

אם היית קורבן לאלימות פיזית, חשוב לפנות לעזרה. שוחח עם חבר או בן משפחה מהימנים, או חפש עזרה מקצועית מיועצת או מטפל. חשוב לקבל את התמיכה הדרושה לך כדי לרפא ולהתקדם. להיות קורבן של אלימות פיזית יכול להיות חוויה טראומטית. חשוב לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמך ולבקש עזרה אם היית קורבן לאלימות פיזית. זכרו שיש לכם הזכות להגן על עצמכם ושאתם לא צריכים לסבול אלימות פיזית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן