דף הבית » טופ 10 » מה לעשות אם מישהו אומר שהוא הולך להרוג את עצמו

מה לעשות אם מישהו אומר שהוא הולך להרוג את עצמו

. מה לעשות אם מישהו אומר שהוא הולך להרוג את עצמו

מה לעשות אם מישהו אומר שהוא הולך להרוג את עצמו

אם מישהו אומר שהוא הולך להתאבד, חשוב לקחת אותו ברצינות ולדעת למי להזעיק עזרה. מאמר זה מספק מידע כיצד להגיב ולמי לפנות לקבלת סיוע.

קח את האיום ברצינות

כשמישהו אומר שהוא הולך להתאבד, חשוב לקחת אותו ברצינות. זו לא בדיחה או זעקה לתשומת לב. זהו איום רציני ויש להתייחס אליו ככזה. חשוב להקשיב לאדם ולקחת את דבריו ברצינות.

הישאר רגוע והרגיע את האדם

כשמישהו אומר שהוא הולך להתאבד, חשוב להישאר רגוע ולהרגיע את האדם שעזרה זמינה. חשוב ליידע את האדם שהוא לא לבד ושיש אנשים שאכפת להם מהם ורוצים לעזור.

פנה לאיש מקצוע לקבלת עזרה

אם מישהו אומר שהוא הולך להתאבד, חשוב לפנות לאיש מקצוע לעזרה. זה יכול להיות איש מקצוע בתחום בריאות הנפש, רופא או מוקד משבר. חשוב להעניק לאדם את העזרה לה הוא זקוק בהקדם האפשרי.

מעקב עם האדם

לאחר שהאדם נקשר עם איש מקצוע לעזרה, חשוב לעקוב אחר האדם. זה יכול להיעשות על ידי צ'ק-אין איתם באופן קבוע או על ידי ביצוע צ'ק-אין אצל מישהו אחר. חשוב לוודא שהאדם מקבל את העזרה הדרושה לו ונמצא בסביבה בטוחה.

השוואה מהירה

פעולה תיאור
קח את האיום ברצינות כשמישהו אומר שהוא הולך להתאבד, חשוב לקחת אותו ברצינות.
הישאר רגוע והרגיע את האדם חשוב להישאר רגוע ולהרגיע את האדם שעזרה זמינה.
פנה לאיש מקצוע לקבלת עזרה חשוב לפנות לאיש מקצוע לעזרה כמו איש מקצוע בתחום בריאות הנפש, רופא או מוקד משבר.
מעקב עם האדם חשוב לוודא שהאדם מקבל את העזרה הדרושה לו ונמצא בסביבה בטוחה.

כשמישהו אומר שהוא הולך להתאבד, חשוב לקחת את האיום ברצינות ולהעניק לאדם את העזרה שהוא צריך בהקדם האפשרי. חשוב להישאר רגוע ולהרגיע את האדם שעזרה זמינה. כמו כן, חשוב לפנות לאיש מקצוע לעזרה ולעקוב אחר האדם כדי לוודא שהוא מקבל את העזרה הדרושה לו. אם אתה או מישהו שאתה מכיר נמצא במשבר, אנא פנה לעזרה. תוכל למצוא מידע ומשאבים נוספים ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן