דף הבית » טופ 10 » מה לעשות אם הבגדים לאחר טיפול בכינים ערווה

מה לעשות אם הבגדים לאחר טיפול בכינים ערווה

מה לעשות אם הבגדים לאחר טיפול בכינים ערווה

מהן כיני ערווה?

כיני הערווה, המכונה גם סרטנים, הן חרקים טפילים זעירים החיים בשיער הערווה של בני אדם. הם בדרך כלל מופצים באמצעות מגע מיני, אך יכולים להתפשט גם באמצעות מגע עם בגדים, מצעים או מגבות ששימשו אדם נגוע. כיני ערווה עלולות לגרום לגירוד ואי נוחות, וקשה להיפטר מהן.

כיצד לטפל בכינים ערווה

הטיפול הנפוץ ביותר בכינים ערווה הוא קרם או תחליב מקומי המכילים פרמטרין או פירתרין. קרמים אלו מורחים על האזור הפגוע ומשאירים אותם למשך 8 עד 12 שעות. לאחר זמן זה, יש לשטוף את הקרם במים וסבון. חשוב לעקוב בקפידה אחר ההוראות שעל האריזה, שכן שימוש יתר בקרמים אלו עלול לגרום לגירוי בעור.

מה לעשות אם נראה שהבגדים לא עובדים

אם נראה שהבגדים לאחר טיפול בכינים ערווה לא עובדים, יש כמה דברים שאפשר לעשות. ראשית, חשוב לוודא שהקרם או התחליב נמרחו בצורה נכונה ונשארו למשך פרק הזמן המומלץ. אם זה נעשה נכון, ייתכן שיהיה צורך לחזור על הטיפול. כמו כן, חשוב לוודא שכל הבגדים, המצעים והמגבות ששימשו את האדם הנגוע נשטפים במים חמים ומייבשים בצורה הכי גבוהה שיש. הגדרת חום. זה יעזור להרוג את כל הכינים והביצים שנותרו.

מניעת התפשטות כיני הערווה

הדרך הטובה ביותר למנוע את התפשטות כיני הערווה היא לתרגל מין בטוח. המשמעות היא שימוש בקונדומים ושיטות מחסום אחרות במהלך פעילות מינית. כמו כן, חשוב להימנע משיתוף בגדים, מצעים או מגבות עם אדם נגוע.

מתי לפנות לרופא

אם נראה שהבגדים לאחר טיפול בכיני הערווה אינם עובדים, או אם הגירוד ואי הנוחות נמשכים, חשוב לפנות לרופא. רופא יכול לרשום תרופה חזקה יותר שעשויה להיות יעילה יותר בטיפול בכינים. הם יכולים גם לספק עצות כיצד למנוע את התפשטות כיני הערווה. למידע נוסף על כיני הערווה, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן