דף הבית » מידע מקצועי » כמה דברים שלא ידעת על כמה זמן אתה יכול להשאיר אוכל מבושל מחוץ למקרר
2023-05-08 02:38:00+02:00

כמה דברים שלא ידעת על כמה זמן אתה יכול להשאיר אוכל מבושל מחוץ למקרר

מבוא

אוכל מבושל ניתן להשאיר מחוץ למקרר למשך זמן מסוים, אך חשוב לדעת כמה זמן ניתן להשאיר אותו בחוץ בבטחה. השארת מזון מבושל בחוץ זמן רב מדי עלולה להוביל להרעלת מזון, לכן חשוב להבין את ההנחיות לבטיחות ואחסון מזון. במאמר זה, נדון בכמה דברים שלא ידעתם על כמה זמן אתם יכולים להשאיר אוכל מבושל מחוץ למקרר.

הנחיות בטיחות מזון

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בכל הנוגע לבטיחות מזון הוא שאסור להשאיר אוכל מבושל בטמפרטורת החדר יותר משעתיים. לאחר שעתיים, חיידקים יכולים להתחיל לצמוח על המזון, מה שהופך אותו לא בטוח לאכילה. אם הטמפרטורה היא מעל 90 מעלות צלזיוס, אין להשאיר את המזון בחוץ במשך יותר משעה. כמו כן, חשוב לזכור שאסור להשאיר מזון בחוץ יותר משעה אחת אם הוא מבושל בסיר בישול איטי או סיר לחץ. סוגים אלה של שיטות בישול עלולים לגרום למזון להישאר בטמפרטורה התורמת לצמיחת חיידקים למשך זמן רב יותר מאשר שיטות בישול אחרות.

אחסון מזון מבושל

לאחר שהאוכל מבושל נותר בחוץ במשך יותר משעתיים, יש לקרר אותו בהקדם האפשרי. אם האוכל נותר בחוץ יותר מארבע שעות, יש לזרוק אותו. כאשר מאחסנים מזון מבושל במקרר, חשוב לוודא שהוא מאוחסן בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות המזון ולמנוע מחיידקים לצמוח עליו.

חימום מחדש של אוכל מבושל

אם אוכל מבושל נותר בחוץ במשך יותר משעתיים, אסור לאכול אותו. במקום זאת, יש לחמם אותו לטמפרטורה פנימית של 165°F. זה יעזור להרוג כל חיידק שאולי צמח על המזון.

כמה זמן אפשר להשאיר אוכל מבושל בחוץ?

מזון זמן שנותר בחוץ
בשר מבושל 2 שעות
עופות מבושלים 2 שעות
דג מבושל 2 שעות
ירקות מבושלים 2 שעות
אורז מבושל 2 שעות
פסטה מבושלת 2 שעות
תפוחי אדמה מבושלים 2 שעות
ביצים מבושלות 2 שעות
שעועית מבושלת 2 שעות
תבשילים מבושלים 2 שעות
מרקים מבושלים 2 שעות
רטבים מבושלים 2 שעות
Gravies מבושל 2 שעות
תבשילים מבושלים 2 שעות
פשטידות מבושלות 2 שעות
לחמים מבושלים 2 שעות

כשמדובר באוכל מבושל, חשוב לזכור שאסור להשאירו בחוץ יותר משעתיים. לאחר שעתיים, חיידקים יכולים להתחיל לצמוח על המזון, מה שהופך אותו לא בטוח לאכילה. אם הטמפרטורה היא מעל 90 מעלות צלזיוס, אין להשאיר את המזון בחוץ במשך יותר משעה אחת.

סיכום

אוכל מבושל ניתן להשאיר מחוץ למקרר למשך זמן מסוים, אך חשוב לדעת כמה זמן ניתן להשאיר אותו בחוץ בבטחה. השארת מזון מבושל בחוץ זמן רב מדי עלולה להוביל להרעלת מזון, לכן חשוב להבין את ההנחיות לבטיחות ואחסון מזון. במאמר זה, דנו בכמה דברים שלא ידעתם על כמה זמן אתם יכולים להשאיר אוכל מבושל מחוץ למקרר. דנו גם בהנחיות לבטיחות מזון וכיצד לאחסן ולחמם מחדש מזון מבושל. על ידי ביצוע הנחיות אלה, אתה יכול להבטיח שהמזון שלך בטוח לאכילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן