דף הבית » הכי חם » מה לעשות אם אתה מאוהב במישהו שלא אוהב אותך בחזרה

מה לעשות אם אתה מאוהב במישהו שלא אוהב אותך בחזרה

מה לעשות אם אתה מאוהב במישהו שלא אוהב אותך בחזרה

מה לעשות אם אתה מאוהב במישהו שלא אוהב אותך בחזרה

זה יכול להיות קורע לב להיות מאוהב במישהו שלא אוהב אותך בחזרה. זה יכול להיות קשה לקבל את זה שהאדם שאכפת לו ממנו לא מרגיש אותו דבר כלפיך. אתה עלול להרגיש כאילו אתה תקוע במעגל בלתי נגמר של כאב וכאב לב. אבל אפשר להמשיך הלאה ולמצוא שוב את האושר. הנה כמה טיפים מה לעשות אם אתה מאוהב במישהו שלא אוהב אותך בחזרה.

קבל את המצב

הצעד הראשון בהתמודדות עם המצב הזה הוא לקבל אותו. זה יכול להיות קשה לקבל שהאדם שאתה אוהב לא מרגיש אותו דבר כלפיך, אבל חשוב להכיר בכך שזו המציאות. ברגע שאתה מקבל את המצב, אתה יכול להתחיל להתקדם ולמצוא שוב אושר.

קח זמן להתאבל

חשוב להקדיש זמן להתאבל על אובדן הקשר. הרשו לעצמכם להרגיש את הכאב והעצב שמגיעים עם המצב. אל תנסה להרחיק את הרגשות שלך או להתעלם מהם. הכירו בהם ותנו לעצמכם זמן לעבד אותם.

התמקד בעצמך

לאחר שלקחתם את הזמן להתאבל, חשוב להתמקד בעצמכם. קח את הזמן לעשות דברים שעושים אותך מאושר ושגורמים לך שמחה. בלו זמן עם חברים ובני משפחה, פתחו תחביב חדש או עשו משהו שתמיד רציתם לעשות. התמקדות בעצמך תעזור לך להמשיך הלאה ולמצוא שוב אושר.

מצא תמיכה

זה יכול להיות מועיל למצוא תמיכה מחברים ובני משפחה בתקופה קשה זו. לדבר עם מישהו שמבין מה אתה עובר יכול להיות מקור נהדר לנחמה. אם אתה לא מרגיש בנוח לדבר עם מישהו שאתה מכיר, יש גם הרבה קבוצות תמיכה ומשאבים מקוונים זמינים.

להיות נחמד לעצמך

חשוב להיות אדיבים לעצמכם בתקופה זו. אל תהיו קשוחים מדי עם עצמכם ואל תרביץ לעצמכם על כך שלא הצלחתם לגרום למערכת היחסים לעבוד. זכור שאתה עושה את הטוב ביותר שאתה יכול ושמגיע לך לקבל יחס אדיב וחמלה. להיות מאוהב במישהו שלא אוהב אותך בחזרה יכולה להיות חוויה קשה וכואבת. אבל אפשר להמשיך הלאה ולמצוא שוב את האושר. על ידי קבלת המצב, הקדשת זמן להתאבל, התמקדות בעצמך, מציאת תמיכה וטובת לב לעצמך, תוכל להתחיל לרפא ולמצוא שוב שמחה בחיים. כדי ללמוד עוד על איך להתמודד עם המצב הזה, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן