דף הבית » הכי חם » מה לעשות עם גור שבוכה בלילה

מה לעשות עם גור שבוכה בלילה

מה לעשות עם גור שבוכה בלילה

למה גורים בוכים בלילה?

גורים הם בדיוק כמו תינוקות במובנים רבים, ובדיוק כמו תינוקות, הם יכולים לבכות בלילה. זה יכול להיות מצב קשה עבור כל הורה לחיות מחמד, אך חשוב להבין מדוע גורים בוכים בלילה לפני שתוכלו לטפל בבעיה. הסיבה הנפוצה ביותר לכך שגורים בוכים בלילה היא בגלל שהם מרגישים בודדים ומפוחדים. גורים רגילים להיות עם חבריהם למלטרה ועם אמם, וכאשר הם נלקחים לפתע מהסביבה הזו, הם יכולים להרגיש מפוחדים ובודדים. זה נכון במיוחד אם הגור נמצא בבית חדש ואינו מכיר אף אחד. סיבה נוספת שגורים עשויים לבכות בלילה היא בגלל שהם לא רגילים להיות בארגז. גורים רגילים שיש הרבה מקום לרוץ ולשחק, וכאשר מכניסים אותם לארגז, הם עלולים להרגיש מרותקים ומפוחדים. לבסוף, גורים עלולים לבכות בלילה כי הם לא רגילים לחושך. גורים רגילים שאמא שלהם וחברים למלטה נמצאים סביבם, וכשהם פתאום לבד בחושך, הם עלולים לפחד ולבכות.

איך למנוע מהגור לבכות בלילה

ברגע שתבינו מדוע הגור שלכם בוכה בלילה, תוכלו לנקוט בצעדים שיעזרו לו להרגיש יותר בנוח ובטוח. הנה כמה טיפים שיעזרו למנוע מגור לבכות בלילה:

לספק נוחות

הצעד הראשון הוא לספק נוחות לגור שלך. ודא שיש להם מיטה נוחה והרבה צעצועים לשחק איתם. אפשר גם לתת להם שמיכה או פרווה להתכרבל איתה.

צור שגרה

יצירת שגרה עבור הגור שלך יכולה לעזור לו להרגיש בטוח יותר. הקפידו להאכיל אותם באותה שעה בכל יום, והוציאו אותם לטיולים ולמשחק באותה שעה בכל יום. זה יעזור להם להתרגל ללוח זמנים קבוע ויעזור להם להרגיש בטוחים יותר.

שמור את הארגז בקרבתך

אם אתה משתמש בארגז עבור הגור שלך, הקפד לשמור אותו בקרבתך. זה יעזור להם להרגיש בטוחים יותר ויגרום להם פחות לבכות.

התעלם מהבכי

אם הגור שלך בוכה, חשוב להתעלם ממנו. זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה, אבל חשוב לזכור שגורים הם כמו תינוקות ולעתים קרובות הם יבכו כדי למשוך תשומת לב. אם תתעלמו מהבכי, הגור שלכם ילמד בסופו של דבר שבכי לא יביא לו את תשומת הלב שהוא רוצה.

מה לא לעשות כשהגור שלך בוכה בלילה

חשוב לזכור שגורים הם כמו תינוקות ויש להתייחס אליהם בסבלנות ובהבנה. הנה כמה דברים שכדאי להימנע מהם כאשר הגור שלך בוכה בלילה:

אל תעניש את הגור שלך

חשוב לזכור שהגור שלך לא מנסה להיות רע או לא ציית כשהוא בוכה בלילה. הענשתם רק תגרום להם לפחד ומבולבלים יותר.

אל תיכנע לבכי

זה יכול להיות מפתה להיכנע לבכי של הגור, אבל חשוב לזכור שזה רק יחזק את ההתנהגות. אם תיכנע לבכי, הגור שלך ילמד שהבכי יביא לו את מה שהוא רוצה.

אל תיתן לגור שלך לישון במיטה שלך

זה יכול להיות מפתה לתת לגור לישון במיטה שלך, אבל חשוב לזכור שזה רק יחזק את ההתנהגות. אם אתה נותן לגור שלך לישון במיטה שלך, הוא ילמד שבכי יביא לו את מה שהם רוצים.

סיכום

הבאת גור יכולה להיות חוויה נפלאה, אבל זה גם יכול להיות אתגר. אם הגור שלך בוכה בלילה, חשוב להבין מדוע הוא בוכה ולנקוט צעדים שיעזרו לו להרגיש יותר בנוח ובטוח. על ידי מתן נוחות, יצירת שגרה, שמירה על הארגז קרוב אליך והתעלמות מהבכי, אתה יכול לעזור לגור שלך להרגיש בטוח יותר ולהפסיק את הבכי. לטיפים נוספים כיצד לטפל בגור שלך, עיין בסרטון זה על טיפול בגור. גורים .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן