דף הבית » יותר » מה לעשות אם אתה מאבד את רישום החיסונים של ילדך?

מה לעשות אם אתה מאבד את רישום החיסונים של ילדך?

מה לעשות אם אתה מאבד את רישום החיסונים של ילדך?

מהו רישום חיסונים?

רישום חיסונים הוא מסמך המפרט את כל החיסונים שילדכם קיבל. חשוב לעקוב אחר רישום החיסונים של ילדכם, שכן הוא משמש להוכחה שילדכם קיבל את החיסונים הדרושים כדי להגיע לבית הספר ולפעילויות אחרות. כמו כן, חשוב לעקוב אחר רישום החיסונים של ילדכם במקרה חירום.

מה לעשות אם מאבדים את רישום החיסונים של ילדך

אם איבדת את רישום החיסונים של ילדך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לפנות לרופא של ילדך. הרופא שלך יוכל לספק לך עותק של רישום החיסונים של ילדך. אם אינך יכול ליצור קשר עם הרופא שלך, אתה יכול גם לפנות למחלקת הבריאות המקומית שלך. ייתכן שהם יוכלו לספק לך עותק של רישום החיסונים של ילדך.

כיצד לקבל רשומה חיסונית חלופית

אם אינך מצליח להשיג עותק של תיעוד החיסונים של ילדך מהרופא שלך או ממחלקת הבריאות המקומית, תוכל לקבל תיעוד חיסונים חלופי מהמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC). ה-CDC מספק טופס שתוכל למלא ולשלוח כדי לבקש רישום חיסונים חלופי.

איזה מידע אני צריך לספק?

בעת בקשה לתיעוד חיסון חלופי מה-CDC, יהיה עליך לספק את המידע הבא:

  • שם הילד שלך
  • תאריך הלידה של ילדך
  • מספר הביטוח הלאומי של ילדך (אם זמין)
  • הכתובת של הילד שלך
  • שם וכתובת הרופא של ילדך
  • תאריכי החיסון של ילדך

מה אם אני לא יכול למצוא את תיעוד החיסונים של הילד שלי?

אם אינך מצליח לאתר את רישום החיסונים של ילדך, ייתכן שיהיה עליך לחסן את ילדך שוב. עליך לפנות לרופא של ילדך כדי לדון בדרך הפעולה הטובה ביותר.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח לקבל רישום חיסון חלופי?

ת: זה לוקח בדרך כלל כשבועיים כדי לקבל תיעוד חיסון חלופי מה-CDC.

ש: מה אם אני לא יכול למצוא את הרופא של הילד שלי?

ת: אם אינך מצליח לאתר את הרופא של ילדך, תוכל לפנות למחלקת הבריאות המקומית שלך. ייתכן שהם יוכלו לספק לך את פרטי הקשר של הרופא של ילדך.

ש: האם יש תשלום עבור רישום חיסונים חלופי?

ת: לא, אין תשלום עבור רישום חיסונים חלופי.

סיכום

אובדן רישום החיסונים של ילדך יכול להיות חוויה מלחיצה. עם זאת, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים לקבלת רישום חיסונים חלופי. עליך לפנות לרופא של ילדך או למחלקת הבריאות המקומית כדי לקבל עותק של תיעוד החיסונים של ילדך. אם אינך מצליח להשיג עותק, תוכל לבקש פנקס חיסונים חלופי מהמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן