דף הבית » יותר » בית ספר גורדון נגד אוט עלומים: מה יותר צפוני?
2023-06-16 22:17:00+02:00

בית ספר גורדון נגד אוט עלומים: מה יותר צפוני?

מבוא

בכל הנוגע לחינוך בישראל, שניים מבתי הספר הפופולריים הם בית הספר גורדון ואוט עלומים. שני בתי הספר הללו ידועים במצוינותם האקדמית, אבל מי מהם צפוני יותר? במאמר זה נשווה את שני בתי הספר במונחים של מיקום, שכר לימוד וגורמים נוספים כדי לקבוע מי מהם יותר צפוני.

מקום

בית הספר גורדון ממוקם בעיר חיפה אשר בצפון הארץ. הוא נמצא במרחק של כ-200 ק"מ מירושלים וכ-90 ק"מ (56 מייל) מתל אביב. בית הספר אוט עלומים ממוקם בעיר בית שמש אשר במרכז הארץ. הוא נמצא במרחק של כ-50 ק"מ מירושלים וכ-70 ק"מ (43 מייל) מתל אביב.

סיכום

על סמך המידע הנ"ל ברור שבית ספר גורדון צפוני יותר מבית ספר אוט עלומים.

הוֹרָאָה

שכר הלימוד לבית הספר גורדון הוא כ-18,000 ש"ח (5,000$) לשנה לסטודנט במשרה מלאה. שכר הלימוד לבית הספר אוט עלומים הוא כ-17,000 ש"ח (4,800$) לשנה לסטודנט במשרה מלאה.

סיכום

בהתבסס על המידע הנ"ל, ברור ששכר הלימוד לבית ספר גורדון גבוה במעט משכר הלימוד לבית ספר אוט עלומים.

גורמים אחרים

בית ספר גורדון הוא בית ספר מוכר ומוערך בארץ, והוא ידוע במצוינות הלימודית שלו. יש בו מגוון רחב של קורסים ופעילויות לבחירת התלמידים. בית הספר אוט עלומים הוא גם בית ספר מוכר ומוערך בארץ, ויש בו מגוון רחב של קורסים ופעילויות לבחירת התלמידים.

סיכום

על סמך המידע הנ"ל, ברור ששני בתי הספר הינם בתי ספר מוכרים ומוערכים בארץ, ולשניהם יש מגוון רחב של קורסים ופעילויות לבחירת התלמידים.

סיכום

לאחר השוואה בין שני בתי הספר מבחינת מיקום, שכר לימוד וגורמים נוספים, ברור שבית הספר גורדון צפוני יותר מבית הספר אוט עלומים. שכר הלימוד לבית הספר גורדון גבוה במעט משכר הלימוד בבית הספר אוט עלומים, אך שני בתי הספר הינם בתי ספר מוכרים ומוערכים בארץ, ולשניהם יש מגוון רחב של קורסים ופעילויות לבחירת התלמידים.

השוואת טבלה

בית ספר מקום הוֹרָאָה
בית ספר גורדון חיפה (צפון) 18,000 שקל (5,000 דולר)
אוט עלומים בית שמש (מרכז) 17,000 שקל (4,800 דולר)

דעה אישית

גם בית הספר גורדון וגם בית הספר אוט עלומים הם בתי ספר מצוינים בישראל, ושניהם מציעים מגוון רחב של קורסים ופעילויות לתלמידים. לדעתי, בית הספר גורדון הוא הבחירה הטובה יותר אם אתם מחפשים בית ספר שהוא יותר צפוני. שכר הלימוד מעט גבוה יותר, אבל איכות החינוך שווה את הכסף הנוסף.

אֶמְצָעִי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן