דף הבית » הכי חם » מה לעשות אם אתה לא אוהב את תמונת הדרכון שלך

מה לעשות אם אתה לא אוהב את תמונת הדרכון שלך

מה לעשות אם אתה לא אוהב את תמונת הדרכון שלך

מה לעשות אם אתה לא אוהב את תמונת הדרכון שלך

קבלת תמונת פספורט שאתה לא אוהב יכול להיות מקור ללחץ. בין אם זה בגלל יום שיער גרוע, זווית גרועה או סתם תמונה גרועה, זה יכול להיות קשה להסתכל בדרכון שלך ולהרגיש גאה. למרבה המזל, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לקבל תמונת פספורט חדשה שאתה מרוצה ממנה.

הבן את הדרישות

לפני שתוכלו לקבל תמונת פספורט חדשה, עליכם להבין את הדרישות לתמונות פספורט. בדרך כלל, תמונות דרכון חייבות להיות:

  • צולם במהלך 6 החודשים האחרונים
  • בצבע
  • צולם על רקע לבן או לבן
  • צולם מול המצלמה, בהבעה ניטרלית ושתי העיניים פקוחות
  • נלקח בבגדים שאתה לובש בדרך כלל על בסיס יומי

מצא צלם מקצועי

לאחר שתבינו את הדרישות, תוכלו להתחיל לחפש צלם מקצועי שיוכל לצלם לכם את תמונת הדרכון. צלמים מקצועיים מכירים את הדרישות ויכולים לעזור לכם לקבל את תמונת הדרכון המושלמת. כאשר מחפשים צלם מקצועי, הקפידו לקרוא ביקורות ולבקש דוגמאות של עבודותיו. אתם רוצים לוודא שהצלם מנוסה ויכול לספק לכם תמונת פספורט איכותית.

היכונו לצילום

לאחר שמצאתם צלם מקצועי, הגיע הזמן להתכונן לצילומים. הקפידו ללבוש בגדים שאתם לובשים בדרך כלל על בסיס יומיומי, והימנעו מללבוש כובעים או משקפי שמש. כמו כן, הקפידו להביא מסרק או מברשת לתיקון השיער לפני הצילום.

קח את התמונה

כשמגיע הזמן לצלם, דאגו לעמוד מול המצלמה ולהסתכל ישירות למצלמה. הימנעו מלהביע הבעות כלשהן, והקפידו לפקוח את שתי העיניים. הצלם אמור להיות מסוגל לעזור לך לקבל את תמונת הדרכון המושלמת.

סקור את התמונה

לאחר צילום התמונה, הקפד לעיין בה בקפידה. ודא שהתמונה עומדת בכל הדרישות, ושאתה מרוצה מהמראה שלך. אם אתה לא מרוצה מהצילום, אתה תמיד יכול לבקש מהצלם לצלם תמונה נוספת.

קבל את התמונה להדפיס

ברגע שתהיה מרוצה מהתמונה, תוכל להדפיס אותה. רוב הצלמים המקצועיים יוכלו להדפיס עבורכם את התמונה, אך תוכלו גם להדפיס אותה בעצמכם. הקפידו להדפיס את התמונה על נייר איכותי, וודאו שהיא עומדת בכל הדרישות.

סיכום

קבלת תמונת פספורט שאתה לא אוהב יכול להיות מקור ללחץ. למרבה המזל, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לקבל תמונת פספורט חדשה שאתה מרוצה ממנה. דאגו להבין את הדרישות, למצוא צלם מקצועי, להתכונן לצילום, לצלם, לסקור את התמונה ולהדפיס את התמונה. עם השלבים האלה, תוכל לקבל תמונת פספורט שאתה מרוצה ממנה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן