דף הבית » יותר » מה יותר כדאי לקנות אייפון או גלקסי
2023-06-09 06:28:00+02:00

מה יותר כדאי לקנות אייפון או גלקסי

הבחירה בין אייפון לגלקסי

בעולם הטכנולוגיה של היום, החלטת הבחירה בין אייפון לגלקסי היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שאתה יכול לקחת. שני החברות הגדולות ביותר בתחום הטלפונים החלוניים הם אייפון של אפל וגלקסי של סמסונג. אם אתה מחפש מכשיר חכם חדש, הבחירה בין אייפון וגלקסי עשויה להיות מעט מרובת ראש. אנו נמנעים הפרטים הפרטיים ביותר של שני מכשירים אלו לעזור לך להחליט איזה מהם מתאים לך.

אייפון

אייפון הוא מכשיר חכם של אפל אדם בשנת 2007. החברה משפרת את כל סוגי המכשירים בכל שנה ומציעה מגוון של סוגי בבין הדגמים הקלאסיים העתיקים להם החדשים ביותר. אפל מציעה את הגרסאות שיטות של האייפון גרסאות שונות של מכשירים מסוגלים להתאים לכל גוף כספי. ים של אייפון מתחילים במקום הכל ב-3,500 שח ועולים על המחיר לפי דגם שבחרת.

גלקסי

גלקסי הוא מכשיר חכם של סמסונג ומיוחד בשנת 2009. החברה משפרת את השימוש בכל שנה ומציעה מגוון של מגוון בבין הדגמים הקלאסיים העתיקים להם החדשים ביותר. סמסונג מציעה את הגרסאות של הגלקסי בגרסאות שונות של מכשירים מסוגלים להתאים לכל גוף כספי. ים של גלקסי מתחילים במקום הכל ב-3,000 שח ועולים במחיר על פי דגם שבחרת.

השוואת פרטים

השוואת פרטים היא הטובה ביותר לעזור לך להחליט בין אייפון לגלקסי. בטבלה הבאה להציג את הפרטים הפרטיים של שניים אלו כדי לעזור לך להבין את ההבדלים בין השניים.

פרטים אייפון גלקסי
מערכת הפעלה אייפון OS אנדרואיד
מחיר מתחיל ב-3,500 שח מתחיל ב-3,000 שח
מסך מסך OLED מסך AMOLED
מצלמה מצלמה של שתי צפיות מצלמה של שלוש צפיות

מסקנה

לאחר דבר, הבחירה בין אייפון לגלקסי תלויה בצרכים שלך ובגוף כספי שלך. אם אתה מחפש מכשיר שלא יעלה על כמות הכסף שלך, גלקסי יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך. אם אתה מחפש מכשיר שמצלם את התמונות שלך באופן אישי טוב יותר, אייפון יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך. כדי להבין את ההבדלים בין שני מכשירים האלו, נסקר את הפרטים הפרטיים של שני מכשירים האלו ונבדוק את הפרטים שלהם בטבלה המופיעה לעיל. אם אתה מחפש פרטים נוספים על הנושא, ניתן לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן