דף הבית » יותר » מה קונה יותר אייפון או גלקסי בעולם?
2023-06-29 16:20:00+02:00

מה קונה יותר אייפון או גלקסי בעולם?

מבוא

בכל הנוגע לטלפונים ניידים, ישנם שני מותגים מובילים השולטים בשוק: האייפון של אפל והגלקסי של סמסונג. שני המותגים הללו נמצאים בחזית תעשיית הטלפונים הסלולריים במשך שנים רבות וזכו להצלחה עצומה מבחינת מכירות ופופולריות. אבל איזה משני המותגים האלה הוא הפופולרי ביותר בעולם? במאמר זה נבחן את הנתונים כדי לגלות מי מבין שני המותגים הללו הוא האהוב בעולם.

אייפון מול גלקסי: נתח שוק גלובלי

בכל הנוגע לנתח השוק העולמי של סמארטפונים, האייפון של אפל שולט. על פי נתוני סטטיסטה, לאייפון של אפל היה נתח שוק עולמי של 19.6% ב-2020, בעוד לגלקסי של סמסונג היה נתח שוק של 15.7%. המשמעות היא שלאייפון של אפל יש נתח שוק גדול יותר מהגלקסי של סמסונג בשוק העולמי.

אייפון נגד גלקסי: מכירות גלובליות

בכל הנוגע למכירות גלובליות, האייפון של אפל הוא שוב המוביל. על פי נתוני סטטיסטה, האייפון של אפל מכר כ-200 מיליון יחידות ב-2020, בעוד שהגלקסי של סמסונג מכר כ-170 מיליון יחידות. המשמעות היא שהאייפון של אפל מכר יותר יחידות מהגלקסי של סמסונג בשוק העולמי.

אייפון מול גלקסי: השוואת מחירים

בכל הנוגע למחיר, האייפון של אפל בדרך כלל יקר יותר מהגלקסי של סמסונג. לפי נתוני סטטיסטה, המחיר הממוצע של אייפון אפל בשנת 2020 עמד על כ-3,700 ש"ח, בעוד המחיר הממוצע של סמסונג גלקסי עמד על כ-2,700 ש"ח. המשמעות היא שהאייפון של אפל בדרך כלל יקר יותר מהגלקסי של סמסונג.

סיכום

כשזה מגיע למי משני מותגי הסלולר המובילים הוא הפופולרי ביותר בעולם, התשובה ברורה: האייפון של אפל. לאייפון של אפל יש נתח שוק גדול יותר מהגלקסי של סמסונג בשוק העולמי והוא גם מכר יותר יחידות מהגלקסי של סמסונג בשוק העולמי. יתר על כן, האייפון של אפל בדרך כלל יקר יותר מהגלקסי של סמסונג. לכן, ברור שהאייפון של אפל הוא מותג הטלפונים הסלולריים האהובים בעולם. אם אתה רוצה ללמוד עוד על תעשיית הטלפונים הניידים, אתה יכול לקרוא את המאמר בוויקיפדיה על מה קונים יותר אייפון או גלקסי בעולם .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן