דף הבית » יותר » מה יותר גדול מפרפר נחמד?
2023-07-05 17:31:00+02:00

מה יותר גדול מפרפר נחמד?

מה יותר גדול מפרפר נחמד?

פרפרים הם יצורים יפים ועדינים, אבל מה יותר גדול מפרפר נחמד? אנו חוקרים את עולמם של חרקים ובעלי חיים גדולים יותר מפרפר.

חרקים

חרקים יכולים להיות גדולים יותר מפרפר, תלוי בסוג החרק. לדוגמה, חיפושית הגוליית יכולה לגדול עד 11 סנטימטרים, וזה הרבה יותר גדול מפרפר. דוגמאות נוספות לחרקים גדולים יותר כוללות את עש האטלס, שאורכו יכול להגיע עד 25 ס"מ, וה-Gant Weta, שאורכו יכול להגיע עד 10 ס"מ.

ציפורים

ציפורים גם גדולות יותר מפרפרים. לדוגמה, הנשר הקירח יכול להגיע לאורך של עד 90 ס"מ, והקונדור האנדים יכול להגיע עד 110 ס"מ לאורך. דוגמאות נוספות לציפורים גדולות יותר כוללות את החפרף הגדול, שאורכו יכול להגיע עד 135 סנטימטרים, וחסדת מאראבו, שאורכה יכול להגיע עד 150 סנטימטרים.

יונקים

יונקים גם גדולים יותר מפרפרים. לדוגמה, הפיל האפריקאי יכול להגיע לאורך של עד 4 מטרים, והלוויתן הכחול יכול להגיע עד ל-30 מטרים. דוגמאות נוספות ליונקים גדולים יותר כוללות את הג'ירפה, שאורכה יכול להגיע עד 6 מטרים, ואת דוב הקוטב, שאורכה יכול להגיע עד 3 מטרים.

סיכום

כפי שאנו יכולים לראות, ישנם בעלי חיים וחרקים רבים שגדולים יותר מפרפר נחמד. מחרקים כמו חיפושית גוליית ועד יונקים כמו הפיל האפריקאי, ישנו מגוון רחב של בעלי חיים וחרקים שגדולים יותר מפרפר. אם אתה רוצה ללמוד עוד על החיות והחרקים האלה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן