דף הבית » יותר » אני לא מבקש שום דבר יותר – פוסט בבלוג
2023-05-08 03:03:00+02:00

אני לא מבקש שום דבר יותר – פוסט בבלוג

נחת והערכה לדברים הקטנים

כולנו רוצים יותר מהחיים. אנחנו רוצים יותר כסף, יותר הצלחה, יותר אושר, ויותר אהבה. אנחנו רוצים יותר מהדברים הטובים, ופחות מהרעים. אנחנו רוצים להיות הכי טובים בכל מה שאנחנו עושים, ולהיות הכי טוב מכל דבר. אנחנו רוצים לקבל את הכל. אבל החיים הם לא כאלה. אנחנו לא יכולים לקבל הכל, ולא תמיד אנחנו יכולים להשיג את מה שאנחנו רוצים. עלינו להסתפק במה שיש, ולהסתפק במה שיש. עלינו ללמוד להעריך את הדברים הקטנים, ולמצוא שמחה בדברים הפשוטים. קל להיקלע לרעיון של לרצות עוד, ולשכוח להעריך את מה שיש לנו. אנחנו יכולים להיות כל כך ממוקדים בלרצות עוד, עד שאנחנו שוכחים להודות על מה שכבר יש לנו. אנחנו יכולים להיות כל כך שקועים ברעיון שיש לנו עוד, שאנחנו שוכחים ליהנות מהרגע הנוכחי. אבל אם נוכל ללמוד להסתפק במה שיש לנו, ולהעריך את הדברים הקטנים, נוכל למצוא נחת אמיתית ושמחה בחיים. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים ממה שיש לנו, ולהיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים. אנחנו יכולים ללמוד למצוא שמחה ברגע הנוכחי, ולחיות ברגע. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולמצוא שמחה בדברים הקטנים. אנחנו יכולים ללמוד להודות על הדברים הפשוטים, ולהעריך את היופי שמסביבנו. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים מהעבודה שלנו, ולהיות אסירי תודה על ההזדמנויות שיש לנו. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים מהכספים שלנו, ולמצוא שמחה בדברים הקטנים שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים ממערכות היחסים שלנו, ולהעריך את האהבה והתמיכה שיש לנו. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולהעריך את הדברים הקטנים. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים מהבתים שלנו, ולמצוא שמחה בדברים הפשוטים. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים מהרכוש שלנו, ולהיות אסירי תודה על הדברים שיש לנו. אנחנו יכולים ללמוד להסתפק בבריאות שלנו, ולהעריך את הימים הטובים שיש לנו. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולמצוא שמחה ברגעי היומיום. אנחנו לא צריכים יותר ממה שכבר יש לנו. אנחנו לא צריכים יותר כסף, יותר הצלחה, או יותר רכוש. אנחנו לא צריכים יותר אהבה, יותר אושר או רגעים מושלמים יותר. אנחנו לא צריכים לקבל את הכל. כל מה שאנחנו צריכים זה להסתפק במה שיש לנו, ולהעריך את הדברים הקטנים. כל מה שאנחנו צריכים זה להיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים, ולמצוא שמחה ברגע הנוכחי. כל מה שאנחנו צריכים זה להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולמצוא שמחה ברגעי היומיום. אנחנו לא צריכים יותר ממה שכבר יש לנו. אנחנו רק צריכים ללמוד להסתפק במה שיש לנו, ולהעריך את הדברים הקטנים. אנחנו רק צריכים ללמוד להיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים, ולמצוא שמחה ברגע הנוכחי. אנחנו רק צריכים ללמוד להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולמצוא שמחה ברגעי היומיום.

מציאת שביעות רצון ושמחה בחיים

החיים לא תמיד קלים. לכולנו יש את ההתמודדויות שלנו, את האתגרים שלנו ואת הקשיים שלנו. לכולנו יש את העליות והמורדות שלנו, הימים הטובים והימים הרעים שלנו. אבל גם בתוך ההתמודדויות שלנו, האתגרים והקשיים שלנו, אנחנו עדיין יכולים למצוא סיפוק ושמחה בחיים. אנחנו עדיין יכולים למצוא שביעות רצון בדברים הקטנים. אנחנו עדיין יכולים למצוא שמחה בדברים הפשוטים. אנחנו עדיין יכולים למצוא סיפוק ברגע הנוכחי, ושמחה ברגעי היומיום. אנחנו עדיין יכולים למצוא סיפוק בחיינו, ושמחה בדברים שיש לנו. אנו יכולים למצוא סיפוק ברגעים שאנו מבלים עם המשפחה והחברים שלנו. אנו יכולים למצוא שמחה בשיחות שאנו מנהלים, ובצחוק שאנו חולקים. אנו יכולים למצוא נחת ברגעים שאנו מבלים בטבע, וביופי שאנו מוצאים סביבנו. אנו יכולים למצוא שמחה במוזיקה שאנו מאזינים לה, ובאמנות שאנו יוצרים. אנו יכולים למצוא סיפוק ברגעים שאנו מבלים בבתינו, ובנוחות ובביטחון שאנו חשים. אנו יכולים למצוא שמחה ברגעים שאנו מבלים עם חיות המחמד שלנו, ובאהבה הבלתי מותנית שהן מעניקות לנו. אנו יכולים למצוא סיפוק ברגעים שאנו מבלים בעבודה שלנו, ובהזדמנויות שיש לנו. אנו יכולים למצוא שמחה ברגעים שאנו מבלים עם עמיתינו, ובתמיכה ובעידוד שאנו מקבלים. אנו יכולים למצוא סיפוק ברגעים שאנו מבלים עם עצמנו, ובשקט ובשלווה שאנו מוצאים. אנו יכולים למצוא שמחה ברגעים שאנו מבלים בעשיית הדברים שאנו אוהבים, ובסיפוק שאנו חשים. אנו יכולים למצוא סיפוק ברגעים שאנו מבלים בטיפול בעצמנו, ובאהבה העצמית והדאגה העצמית שאנו נותנים לעצמנו. אנו יכולים למצוא שמחה ברגעים שאנו מבלים בלמידה וצמיחה, ובהתקדמות שאנו עושים. אנו יכולים למצוא נחת ושמחה בדברים הקטנים. אנו יכולים למצוא נחת ושמחה בדברים הפשוטים. אנו יכולים למצוא נחת ושמחה ברגע הנוכחי, וברגעים היומיומיים. אנחנו יכולים למצוא סיפוק ושמחה בחיינו, ובדברים שיש לנו.

לומדים להעריך את מה שיש לנו

אנחנו לא צריכים יותר ממה שכבר יש לנו. אנחנו לא צריכים יותר כסף, יותר הצלחה, או יותר רכוש. אנחנו לא צריכים יותר אהבה, יותר אושר או רגעים מושלמים יותר. אנחנו לא צריכים לקבל את הכל. כל מה שאנחנו צריכים זה ללמוד להעריך את מה שיש לנו, ולהסתפק במה שיש. כל מה שאנחנו צריכים זה להיות אסירי תודה על הדברים הקטנים, ולמצוא שמחה בדברים הפשוטים. כל מה שאנחנו צריכים זה ללמוד להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולהעריך את רגעי היומיום. אנו יכולים ללמוד להעריך את הרגעים שאנו מבלים עם המשפחה והחברים שלנו. אנחנו יכולים ללמוד להודות על השיחות שיש לנו, ועל הצחוק שאנחנו חולקים. אנו יכולים ללמוד להעריך את הרגעים שאנו מבלים בטבע, ועל היופי שאנו מוצאים מסביבנו. אנו יכולים ללמוד להודות על המוזיקה שאנו מקשיבים לה, ועל האמנות שאנו יוצרים. אנו יכולים ללמוד להעריך את הרגעים שאנו מבלים בבתינו, ועל הנוחות והביטחון שאנו חשים. אנו יכולים ללמוד להודות על הרגעים שאנו מבלים עם חיות המחמד שלנו, ועל האהבה הבלתי מותנית שהן נותנות לנו. אנו יכולים ללמוד להעריך את הרגעים שאנו מבלים בעבודה שלנו, ועל ההזדמנויות שיש לנו. אנו יכולים ללמוד להודות על הרגעים שאנו מבלים עם עמיתינו, ועל התמיכה והעידוד שאנו מקבלים. אנו יכולים ללמוד להעריך את הרגעים שאנו מבלים עם עצמנו, ועל השקט והשלווה שאנו מוצאים. אנו יכולים ללמוד להודות על הרגעים שאנו מבלים בעשיית הדברים שאנו אוהבים, ועל הסיפוק שאנו חשים. אנו יכולים ללמוד להעריך את הרגעים שאנו מבלים בטיפול בעצמנו, ועל האהבה העצמית והטיפול העצמי שאנו נותנים לעצמנו. אנו יכולים ללמוד להודות על הרגעים שאנו מבלים בלמידה וצמיחה, ועל ההתקדמות שאנו עושים. אנחנו יכולים ללמוד להעריך את מה שיש לנו, ולהסתפק במה שיש. אנחנו יכולים ללמוד להודות על הדברים הקטנים, ולמצוא שמחה בדברים הפשוטים. אנחנו יכולים ללמוד להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולהעריך את רגעי היומיום. אנחנו לא צריכים יותר ממה שכבר יש לנו. אנחנו רק צריכים ללמוד להעריך את מה שיש לנו, ולהסתפק במה שיש. אנחנו רק צריכים ללמוד להודות על הדברים הקטנים, ולמצוא שמחה בדברים הפשוטים. אנחנו רק צריכים ללמוד להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולהעריך את רגעי היומיום. אנחנו לא צריכים יותר ממה שכבר יש לנו. אנחנו רק צריכים ללמוד להסתפק במה שיש לנו, ולהעריך את הדברים הקטנים. אנחנו רק צריכים ללמוד להיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים, ולמצוא שמחה ברגע הנוכחי. אנחנו רק צריכים ללמוד להיות מרוצים מהחיים שלנו, ולמצוא שמחה ברגעי היומיום. אנחנו לא צריכים יותר ממה שכבר יש לנו. אנחנו לא מבקשים יותר מזה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן